کد خبر: 890496
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
قایق خورشیدی و موتور سيکلت برقی دو محصول از محصولات مراکز رشد و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با حضوررئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس رونمایی شد.

وزیر اسبق علوم و تحقیقات گفت: زیرساخت ها و تجهیزات این واحد دانشگاهی شرایط مطلوبی برای فعالیت های اقتصادی وتولید محصولات داخلی را فراهم کرده است و امید می رود به سرعت پله های رشد و بالندگی را پشت سر بگذارد.

زاهدی افزود: استان هرمزگان با قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی مناسب و بهرمندی از مناطق و آب های آزاد و همچنین وجود صنایع بزرگ می تواند با ورود دانشگاه در بخش های مختلف صنعتی ، زمینه تولید داخلی واشتغال را به خوبی فراهم سازد.

زاهدی خدمات دانشگاه آزاد اسلامی در کشور را چشمگیر و ستودنی دانست و ادامه داد: این دانشگاه با شناسایی نقاط قوت و توانمندی های منطقه توانسته با برنامه ریزی و کارشناسی استادان صاحب نظرخود مشکلات و تهدید ها را به فرصت مبدل سازد.

وی پژوهش را به عنوان بازوی توانمند جامعه و موتور محرکه کشور یاد کرد و گفت: پژوهش و نهادینه کردن فرهنگ پژوهش محوری در جامعه از مهمترین وظایفی است که مسئولان باید در دانشگاه با جدیت دنبال کنند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار