کد خبر: 890485
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
آتش‌سوزی در نفتکش ایرانی سانحه‌دیده در آب‌های چین برای پنجمین روز متوالی همچنان ادامه دارد.
باشگاه خبرنگاران جوان: آتش‌سوزی در نفتکش ایرانی سانحه‌دیده در آب‌های چین برای پنجمین روز متوالی همچنان ادامه دارد.

معاون اداره امور امنیت دریایی شانگهای اعلام کرد دو کشتی برای پرتاب فوم در 50 متری نفتکش ایرانی سانحه دیده در آب‌های چین هستند اما به علت اینکه مواد نفتی حاوی آتش تا شعاع 100 متری پرتاب می شود کار اطفای حریق با سختی روبرو شده است.

«شیه چون وی» در دیدار با «علی اصغر خاجی» سفیر ایران در پکن افزود: ما دنبال مهار آتش و نجات سرنشینان هستیم و نگرانی مردم ایران را درک می کنیم، از این رو همه تلاش خود را بکار می گیریم.

وی همچنین از مشارکت کشورهای ثالث برای کمک رسانی استقبال کرد و گفت: ظرفیت دو کشتی که وظیفه پرتاب فوم را دارند، یکی 130 تن و دیگری 80 تن است.

«شیه چون وی» تاکید کرد: نمی توان درباره میزان نفتی که وارد دریا شده است، اظهارنظر کرد و همچنین زمان دقیقی برای خاموش کردن آتش را هم نمی توان مشخص کرد.

وی گفت : تا زمانی که آتش در نفتکش هست کار نجات سرنشینان سخت است.

معاون اداره امور امنیت دریایی شانگهای با اشاره به ملحق شدن کشتی ژاپنی برای کمک گفت: این کشتی امشب می رسد و به محض رسیدن از آن استفاده خواهیم کرد.

گفتنی است پنج روز پیش یک نفتکش ایرانی با یک کشتی باربری چینی در آب‌های چین برخورد کرد. که بر اثر این برخورد آتش‌سوزی گسترده‌ای رخ داد و همچنان این آتش‌سوزی ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار