کد خبر: 890467
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳
رئيس‌جمهور در جلسه هيئت دولت عنوان كرد
رئيس‌جمهور با استقبال از فرمايشات روز سه‌شنبه رهبر معظم انقلاب تأكيد كرد كه حل مشكلات اقتصادي و تأمين حقوق شهروندان دستور كار اصلي دولت است.
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دفتر رياست جمهوري، دكتر روحاني در جلسه ديروز هيئت دولت، ضمن تشكر از بيانات روشنگرانه مقام معظم رهبري درباره حوادث اخير افزود: رويكرد اصلي دولت در لايحه بودجه سال 97 اشتغالزايي و حركت به سمت ريشه‌كني فقر مطلق است و پيرو تأكيد رهبر انقلاب، مردم انتظار دارند كه همه قوا و تمامي دستگاه‌ها و نهادها با همدلي و همراهي به تحقق سريع‌تر اين اهداف و تأمين مطالبات به حق مردم كمك كنند. 
رئيس‌جمهور با اشاره به اينكه مشكلات اقتصادي يك شبه پديد نيامده و عمدتاً ناشي از مديريت نادرست در گذشته است، اظهار داشت: وقتي رهبر معظم انقلاب متواضعانه خود را نيز مخاطب مطالبات به حق مردم معرفي مي‌كنند، يعني همه بايد مسئوليت مشكلات را بپذيرند و با وحدت و همدلي ضمن مأيوس كردن دشمن از توطئه، مردم را به شرايط كشور و آينده اميدوار و دولت را نيز در اصلاح و پايداري اقتصاد به نفع مردم ياري كنند. وي همچنين ضمن تقدير از حضور پرشور و آگاهانه مردم و همچنين نيروهاي امنيتي و انتظامي در حوادث اخير، حفظ وحدت و انسجام ملي، آرامش و اميد‌آفريني را ضرورت پيشرفت كشور خواند و از رسانه ملي و ساير رسانه‌ها خواست با حفظ هوشياري، از نشر شايعات، تخريب و سياه‌نمايي كه خواست بدخواهان نظام و مردم است، خودداري كنند و به وظيفه ملي خود عمل كنند. رئيس‌جمهور در ادامه به وزير كشور مأموريت داد ظرف يك هفته با هماهنگي شوراهاي تأمين، گزارش دقيقي از حوادث اخير و افرادي كه در اثر اين حوادث دستگير، مصدوم يا احياناً كشته شده‌اند، به تفكيك و بيان دقيق علت و چگونگي هر بخش را به وي ارائه كنند. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار