کد خبر: 890433
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
تحقيقات از مردي بدنام كه به اتهام قتل دختر تنها در بازداشت به سر مي‌برد همچنان در جريان است.
به گزارش خبرنگار ما، نهم آذرماه امسال رهگذري كه در حال عبور از كنار كانال گاز در روستاي چنداب شهرستان گرمسار بود با ديدن جسد دختري جوان مأموران پليس را از ماجرا با خبر كرد. با حضور مأموران پليس مشخص شد كه دختر جوان در محلي ديگر به كام مرگ رفته و سپس جسدش به اين مكان منتقل شده است. مأموران پليس در بررسي اوراق هويتي كه همراه جسد بود هويت وي را كه دختري 25‌ساله به نام فتانه و اهل تهران بود شناسايي كردند. بعد از انتقال جسد به پزشكي قانوني، پدر وي با حضور در محل هويت دخترش را تأييد كرد. او گفت: دخترم از مدت‌ها قبل تصميم گرفت تا زندگي جداگانه‌اي داشته باشد به خاطر همين خانه‌اي اجاره كرد و به صورت مجردي زندگي مي‌كرد. در شاخه ديگري از تحقيقات كارآگاهان پليس با بررسي تماس‌هاي فتانه متوجه شدند كه آخرين بار او با صاحبخانه‌اش تماس داشته است. بررسي سوابق مرد صاحبخانه حكايت از اين داشت كه او مردي بد نام است به خاطر همين به عنوان مظنون بازداشت و به شهرستان گرمسار منتقل شد.

او در توضيح ماجرا گفت: چهار ماه قبل فتانه خانه‌ام را اجاره كرد. مدتي كه گذشت متوجه شدم كه او به خاطر جرائم مواد مخدر بازداشت شده و به زندان افتاده است. مدتي كه گذشت او از زندان آزاد شد و به خانه‌ام آمد. او گفت كه جايي براي زندگي ندارد به خاطر همين خواست كه در خانه‌ام بماند كه قبول كردم. متهم گفت: روز حادثه  رفتم تا به او سر بزنم. وقتي وارد شدم ديدم كه فوت شده است. ترسيدم كه مرگ او به گردن من بيفتد به خاطر همين جسد را با خودروي نيسانم به گرمسار منتقل كردم تا اينكه بازداشت شدم. 
بعد از ثبت ادعاي متهم و از آنجا كه حادثه در تهران اتفاق افتاده پرونده با اعلام عدم صلاحيت به همراه متهم به دادسراي امور جنايي تهران منتقل شد. او روز گذشته مقابل بازپرس مورد تحقيق قرار گرفت، اما ادعاي اوليه خود را تكرار كرد. بعد از ختم جلسه متهم با صدور قرار روانه زندان شد. همچنين به دستور بازپرس تحقيق براي علت دقيق مرگ فتانه از سوي پزشكي قانوني در جريان است. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار