کد خبر: 890406
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰
نقوي‌حسيني:
سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس درخواست تعدادي از نمايندگان انگليس براي تروريستي اعلام كردن سپاه پاسداران به بهانه سركوب معترضان در ايران را مضحك خواند و گفت: اين ادعا در حالي مطرح شده كه سپاه به موضوعات اعتراضات اخير ورود نكرده است. 
سيدحسين نقوي‌حسيني در گفت‌وگو با ايسنا در واكنش به درخواست جمعي از نمايندگان پارلمان انگليس به وزير كشور اين كشور براي تروريستي خواندن سپاه پاسداران با ادعاي سركوب معترضان در كشور، گفت: تضعيف منابع اقتدار و پايداري جمهوري اسلامي ايران يكي از موضوعاتي است كه در دستور كار معاندان و دشمنان انقلاب اسلامي و ملت ايران قرار دارد. آنها همانطور كه نهادهايي همچون رهبري، شوراي نگهبان و قوه قضائيه را مورد هجمه قرار مي‌دهند سپاه را به عنوان يكي از منابع پايدار نظام جمهوري اسلامي همواره مورد هجمه قرار مي‌دهند. 
به گفته وي، سپاه پاسداران همواره از سوي قدرت‌هاي سلطه‌گر از جمله امريكا و برخي كشورهاي اروپايي و حتي منطقه‌اي كه در راستاي سياست‌هاي امريكا و غرب حركت مي‌كنند، مورد هجمه قرار گرفته است، همواره تلاش مي‌كنند سپاه را تضعيف و تحريم كرده و عليه آن فضاي تبليغاتي درست كنند و حتي دست به اتهامات تروريستي بزنند، اين همان كاري است كه چندي پيش امريكايي‌ها انجام دادند. 
سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس درخواست جمعي از نمايندگان پارلمان انگليس را در همين راستا ارزيابي كرد و گفت: آنها مي‌دانند سپاه از منابع پايداري نظام جمهوري اسلامي است و همچون ساير نيروهاي نظامي يعني ارتش و نيروي انتظامي با وفاداري به نظام از ارزش‌هاي انقلاب دفاع مي‌كند. آنها با همين آگاهي هجمه عليه سپاه را انجام مي‌دهند و مي‌خواهند كه سپاه را محدود كنند. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار