کد خبر: 890405
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰
سبحاني‌نيا:
دولت و مجلس به مطالبات مردم توجه كنند تا بهانه به ضد انقلاب داده نشود و فرصت بحق مردم مورد سوءاستفاده منافقين و سلطنت‌طلبان قرار نگيرد.
حجت‌الاسلام سبحاني‌نيا نماينده سابق مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با مهر با اشاره به تجمعات اخير در تهران و برخي شهرهاي ديگر گفت: در اينكه اين‌گونه تجمعات كه به بخشي از مطالبات مردم در شرايط بد اقتصادي اشاره دارد، ترديدي نيست، اما وقتي چنين حركت‌هايي شروع شود ولي مديريتي براي جلوگيري از انحراف آن، از مسير مطالبات بحق مردم وجود نداشته باشد، افراد نفوذي، ضد انقلاب، وابسته به بيگانگان، منافقين و سلطنت‌طلبان و هركس كه عنادي با جمهوري اسلامي دارد، از آن سوءاستفاده مي‌كند. 
اين فعال سياسي اصولگرا گفت: مردم انتظار دارند در شرايط بد اقتصادي، دولت رعايت حال آنها را كند به خصوص از گران شدن كالاهاي ضروري مردم جلوگيري كرده و با مردم همراه شود اما با دعوت شبكه‌هاي مجازي، ديديم كه عناصر ضدانقلاب در اين حركت‌هاي مردمي نفوذ كرده و شعارهاي ساختارشكنانه دادند. 
سبحاني‌نيا تصريح كرد: مردم خواستار توجه مسئولان به شرايط اقتصادي هستند، اما اين حركت مردمي توسط عناصر نفوذي منحرف شد و در نهايت به اموال عمومي آسيب رسيد؛ اينها تلاش مي‌كنند مشابه تحركات سال ۸۸ را دنبال كنند و اين آفتي است كه حركات مديريتي نشده مردم را تهديد مي‌كند. 
اين فعال سياسي اصولگرا با تأكيد بر اينكه تجمعات مردمي در اعتراض به مشكلات اقتصادي و معيشتي كاملاً بحق است، يادآور شد: اين حركت يك پيام براي مسئولان داشت كه دولت به مطالبات مردم توجه كرده و مجلس در آستانه تصويب بودجه ۹۷، مردم را مد نظر داشته باشد تا بهانه به ضد انقلاب داده نشود و فرصت بحق مردم مورد سوءاستفاده منافقين و سلطنت‌طلبان قرار نگيرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار