کد خبر: 890367
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
معاون عمرانی استاندار بوشهر از افتتاح 100 پروژه بهداشتی و درمانی در اردیبهشت ماه سال آینده در هفته سلامت خبر داد.

محمد حسن باستی با بيان اينکه در حوزه سلامت، شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در بخش سلامت کشور هستیم و به تبع آن در استان بوشهر هم تحولات خوبی صورت گرفته است گفت: در سفرهای وزیر بهداشت به استان بوشهر چندین طرح عمرانی طی چند سال اخیر به بهره‌برداری رسید که نشان از عزم جدی دولت برای اجرای طرح‌های بهداشتی و درمانی دارد.

معاون استاندار بوشهر تصریح کرد: آغاز عملیات اجرایی اورژانس هسته‌ای، بیمارستان قلب دو پروژه مهمی است که با همکاری وزارت بهداشت و سازمان انرژی اتمی در بوشهر در حال اجراست.

باستی افزود: با توجه به اهمیت دو پروژه ذکر شده انتظار است دستگاه‌های مربوطه نسبت به تسریع در اجرای این دو پروژه اقدام کنند.

وی با اشاره به طرح توسعه بیمارستان اهرم بیان کرد: برای تکمیل طرح توسعه بیمارستان اهرم ۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه تکمیل طرح های در دست ساخت بیمارستان دیر و اجرای بیمارستان جدید ۱۷ شهریور نیازمند اعتبار است، اظهار داشت: بر اساس اعلام مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، فاز نخست دانشکده پزشکی بوشهر تا پایان امسال تکمیل می شود.

باستی گفت: بر اساس تفاهم نامه بین وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی و استانداری بوشهر قرار است ۱۷۶ پروژه بهداشتی و درمانی در استان اجرا شود و بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی تا اردیبهشت ماه سال آینده در هفته سلامت ۱۰۰ پروژه از ۱۷۶ پروژه یاد شده افتتاح خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار