کد خبر: 890363
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از اره اندازي ۳۱ واحد ارائه‌دهنده خدمات درمانی در مناطق حاشیه‌نشین استان زنجان خبر داد.

پرویز قزلباش با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید به ارتقای سلامت مردم تأکید فراوانی شده است، افزود: دولت بر این امر اذعان دارد که توجه به مقوله سلامت مانع از هزینه‌های گزاف می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این دولت ارائه خدمات درمانی به مردم بهتر شده و در این راستا ۳۱ واحد ارائه‌دهنده خدمات درمانی جدید در مناطق حاشیه‌نشین استان زنجان راه‌اندازی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تعداد پایگاه‌های مراقبت‌های بهداشتی استان زنجان در سکونتگاه‌های غیررسمی را ۱۹ پایگاه اعلام کرد و گفت: قبل از اجرای تحول نظام سلامت ارائه خدمات در سکونت گاه‌های غیررسمی خیلی سخت و مشکل بود.

قزلباش به اجرای برنامه جامع سلامت در استان زنجان اشاره کرد و یاد آور شد: این برنامه یک سند بالادستی در جغرافیای استانی است که باهدف گذاری در شاخص‌های نهایی سلامت سهم و تکالیف دستگاه‌ها و مردم را در دست‌یابی به این هدف در سال ۱۴۰۰ تعیین می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تصریح کرد: هدف از اجرای برنامه جامع سلامت استان بهبود شاخص‌های سلامت مردم و افزایش مشارکت درون بخشی و بین بخشی و روش انجام این کار برای سایر بخش‌های توسعه الگوسازی می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار