کد خبر: 890357
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري از استقرار بيش از 40 واحد صنفي در شهرك صنعتي جونقان خبر داد.

عليرضا شفيع‌زاده گفت: طبق مذاكرات متعدد با شوراي اسلامي شهرهاي لردگان و جونقان و همچنين هماهنگي‌هاي لازم با فرمانداري ‌تابعه، تفاهم‌نامه‌هايي با اصناف اين دو شهر به منظور استقرار صنوف مختلف در دو شهرك صنعتي لردگان و جونقان در چهارمحال و بختياري منعقد شد.

وی افزود: در همين راستا واگذاري زمين به صنوف آغاز شد كه در حال حاضر بيش از 40 واحد صنفي براي استقرار در شهرك صنعتي جونقان با اين شركت قرارداد تنظيم كردند.

شفیع‌زاده خاطرنشان كرد: اين راهبرد بر اساس تفاهم‌نامه همكاري‌هاي مشترك میان سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران، اتاق اصناف ايران و مركز امور اصناف و بازرگانان ايران و دبيرخانه هيأت عالي نظارت بر سازمان هاي صنفي؛ يكي از راهبردهاي كارگروه اجرايي توسعه بنگاه هاي خرد، كوچك و متوسط در چهارمحال و بختياري است.

وی اضافه کرد : ايجاد زمينه‌هاي لازم براي برخورداري بنگاه‌هاي خرد، كوچك و متوسط صنفي از حمايت‌ها و معافيت‌هاي گوناگون مشابه واحدهاي صنعتي، از تعهدات قابل توجه سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران است كه مي‌تواند مشوق ارزشمندي براي صنوف مختلف به منظور رونق بخشي به فضاي كسب و كار محسوب شود.

لازم به ذکر است شهرك صنعتي جونقان با مساحت 210 هكتار در فاصله 33 كيلومتري مركز چهارمحال و بختياري قرار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار