کد خبر: 890337
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با وسایل حمل و نقل عمومی در اردبیل یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر مسافر جابجا شد که نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،علی رحمتی با بیان اینکه این میزان مسافر با بیش از 50 هزار دستگاه اتوبوس و 132 هزار دستگاه سواری جابجا شده اند افزود : در هشت ماهه نخست امسال دو میلیون و 900 هزار تن بار از محورهای مواصلاتی استان توسط ناوگان حمل و نقل استان جابه‌جا شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش 3.5 درصدی در این حوزه بودیم.

وی با اشاره به ارائه کارت هوشمند برای 11 هزار راننده در سطح استان تصریح کرد: حمل و نقل بار در سطح استان توسط 6 هزار و 982 دستگاه انجام می‌شود که سه هزار و 500 دستگاه در مرکز استان فعال هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از فعالیت 52 شرکت حمل و نقل مسافر در استان با 400 دستگاه اتوبوس و 200 دستگاه مینی‌بوس و 520 دستگاه سواری مسافران را در سطح استان خبر داد و گفت : در هشت ماهه امسال 606 هزار و 351 مسافر از این پایانه بین‌المللی تردد کرده‌اند که در این زمینه هفت شرکت حمل و نقل بین‌المللی در استان فعال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به بهره‌برداری از فاز نخست پارکینگ وسایل نقلیه در اردبیل تصریح کرد: این پارکینگ در مساحت 6 هکتار برای توقف خودروهای سنگین به تعداد دو هزار دستگاه خودرو راه‌اندازی شده که صاحبان خودروهای سنگین می‌توانند به جای پارک در خیابان‌ها و معابر در سطح شهر خودروهای خود را در این مکان پارک کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر