کد خبر: 890322
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان :
مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان گفت: کارشناسان روابط عمومی ادارات باید به گفتمان دولت - ملت، به عنوان گفتمانی که امروز در فضای سیاسی اجتماعی و فرهنگی وجود دارد ، ورود پیدا کرده و لایه منعطف آن باشند.

به گزارش جوان از کردستان، هیرش رضایی در همایش تخصصی "نوانگار" با محوریت نظرسنجی و روابط عمومی برتر که در سالن اجتماعات بهزیستی سنندج برگزار شد، اظهار داشت: وظیفه مهم روابط عمومی‌ها، انعکاس خوب و به موقع عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های پرمخاطب است.

وی با اشاره به لزوم فعالیت جدی در زمینه انعکاس خدمات دولت در دهه مبارک فجر، گفت: در این عرصه باید با فاصله‌گیری از روش کار سنتی به سمت فضای مدرن حرکت کرده و اطلاع‌رسانی در قالب‌های مختلف هنری باشد که قشر جوان از ان استقبال بسیاری می‌کنند.

رضایی به افزایش گرایش به فضای مجازی اشاره و بر لزوم بهره‌گیری از این ظرفیت برای ماندگار کردن دهه‌فجر امسال در طول عمر انقلاب تاکید کرد.

وی اشرافیت اطلاعاتی را از لازمه‌های عملکرد بهینه در حوزه روابط عمومی اعلام کرد و افزود: در اقدامات اخیر اگر به موقع درباره افکار عمومی اطلاع‌رسانی می‌شد، چه بسا شاهد به انحراف کشیده شدن مطالبات مردمی نبودیم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان به عوامل دخیل در عدم توجه به افکار عمومی اشاره کرد و افزود: سیستم روابط عمومی باید تجهیز و حمایت شود تا روند انعکاس صحیح اطلاعات انجام شود.

رضایی با تاکید بر اینکه این روند نباید یک سویه باشد، گفت: باید از نظرات همه مردم در این زمینه استفاده کرد.

به گفته وی افکار عمومی درباره یک موضوع می‌تواند جهت‌گیری داشته‌باشد و در حال حاضر افکار عمومی در سطح ملی، براساس ویژگی‌های مختلفی است.

وی به شاخص‌های خاص منطقه‌ای افکار عمومی اشاره کرد و افزود: برخی شاخص‌ها مانند قومیت در کردستان، با استان‌های دیگر متفاوت است و این تفاوت‌ها باید از سوی کسانی که مسائل حوزه افکار عمومی را رصد می‌کنند در پیچیدن نسخه‌های استانی مورد توجه باشد.

رضایی از کارشناسان و مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان هم انتظاراتی داشت و درباره آن گفت: باید در تیم اطلاع‌رسانی دولت، قدم‌های مثبتی برداریم و نیازهای مخاطب در حوزه‌های مختلف ادارات را بسنجیم.

وی انعکاس واقعی موضوعات به مسوولین را از وظایف فعالان عرصه روابط عمومی برشمرد و افزود: در کنار ارتباط بی‌پرده با مسوولین، باید با مردم هم ارتباط مستقیم برقرار کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر