کد خبر: 890262
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸
با جنجالی‌تر شدن بحث‌‌‌ها درباره سلامت روانی رئیس‌جمهور امریکا، منابع غیر رسمی می‌گویند دونالد ترامپ تصمیم گرفته برای پایان دادن به اخبار مربوط به مشکلات جسمانی و روانی‌ خود آزمایش بدهد، موضوعی كه البته سخنگوی کاخ سفید آن را تكذیب كرده  است. 
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، هوگان گایدلی، یک سخنگوی کاخ سفید دیروزدر پاسخ به این سؤال که آیا معاینات روانپزشکی نیز مشمول برنامه معاینات سالانه رئیس‌جمهوری امریکا می‌شود گفت: خیر. گسترش سؤالات درباره سلامت روانی ترامپ با انتشار کتاب «آتش و خشم»همزمان شد که در برخی فصل‌های آن به وضع روانی رئیس‌جمهور امریکا پرداخته شده است. با وجود انكار كاخ سفید، منابع غیر رسمی می‌گویند ترامپ تصمیم گرفته روز جمعه برای پایان دادن به اخبار مربوط به مشکلات جسمانی و روانی‌اش، آزمایش بدهد. به نوشته تلگراف، آزمایش سلامت جسمانی ترامپ حدود دو ساعت به طول می‌انجامد و شامل آزمایش خون، ادرار و کنترل قلب است. در این آزمایش كه در مرکز پزشکی نظامی «والتر رید‌» بزرگ‌ترین بیمارستان نظامی امریكا در واشنگتن دی‌سی انجام خواهد شد. 
 روزنامه واشنگتن پست نیز دیروز فاش کرد كه ترامپ در چند هفته آینده در پرونده دخالت روسیه در انتخابات این کشورنیز بازجویی خواهد شد. چند منبع آگاه به واشنگتن پست گفته‌اند احتمال دارد رابرت مولر- بازرس ویژه پرونده دخالت روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶- در چند هفته آینده، مصاحبه‌ای با ترامپ داشته باشد. گفته می‌شود مولر این موضوع را در یک نشست با وکلای ترامپ مطرح کرده و گفته احتمال دارد در چند هفته آینده این مصاحبه صورت بگیرد. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار