کد خبر: 890127
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی:
مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به فرارسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز قیام 29 بهمن تبریز، تلاش رسانه‌ها و ایادی استکبار برای کم‌رنگ نشان دادن این رویداد در جریان است.
حسن استوارآذر  در نشست هماهنگی مراسم دیدار مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالروز قیام 29 بهمن تبریز، ضمن گرامیداشت  یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: عزت امروز را مدیون زحمات و ایثارگری شهدا مخصوصاً شهدای قیام 29 بهمن هستیم.

وی با اشاره به دیدارهای مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته گفت: سال گذشته اقدامات بسیاری در راستای دیدار با مقام معظم رهبری انجام شد که قابل قدردانی است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: دیدار مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری بیش از 10 سال است که انجام می‌شود و به حمدالله به لحاظ مسائل ایمنی به نحو احسن و رضایت‌بخش انجام‌شده و در سال‌جاری نیز امیدواریم به‌ صورت مطلوب و باکیفیت بالا برگزار شود.

وی بابیان حماسه 29 بهمن یکی از نقاط درخشان انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: با توجه به فرارسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین سالروز قیام 29 بهمن تبریز، تلاش رسانه‌ها و ایادی استکبار برای کم‌رنگ نشان دادن این رویداد با توجه به حوادث ایام اخیر در جریان است.

استوارآذر گفت: این مراسم امسال حساسیت بیشتری دارد و در دهه فجر امسال و مراسم 29 بهمن تلاش خواهیم کرد پرشور و با امنیت کامل برگزار شود.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم برای انجام این سفر انجام‌شده است، یادآور شد: همچنین هماهنگی دیدار با مقام معظم رهبری انجام‌شده و تنها تاریخ دیدار باقی‌مانده است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی بیان کرد: در راستای هماهنگی‌های لازم برنامه‌ها، کمیته‌های پشتیبانی، امنیتی، اعزام، اطلاع‌رسانی و مستندسازی متشکل از ادارات و دستگاه‌ها تشکیل‌شده و با استفاده از تجارب سال‌های گذشته، استفاده خواهیم کرد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر