کد خبر: 890088
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
فرمانده نيروي زميني سپاه در پشت صحنه مسابقه«ضدگلوله» حاضر شد
مراسم اختتاميه و ضبط آخرين قسمت از مستند مسابقه ضد گلوله با حضور سردار محمد پاكپور، فرمانده نيروي زميني سپاه در لوكيشن ضبط اين مسابقه در تيپ مكانيزه 20 رمضان برگزار شد.
سردار محمد پاكپور به همراه سردار علي‌اكبر پورجمشيديان، معاون هماهنگ كننده نيروي زميني سپاه پاسداران و ديگر فرماندهان يگان‌هاي عملياتي نيروي‌زميني در مراسم اختتاميه اين مستند مسابقه حاضر شدند تا از برگزيدگان و نفرات برتر تقدير كنند. حسين افشار، مسئول خانه مستند انقلاب‌اسلامي و تهيه كننده اين مستند مسابقه با تقدير از حمايت‌هاي سردار پاكپور از اين مستند مسابقه عنوان كرد: نسل شركت كننده‌‌ اين مستند مسابقه، جزو نسل‌ جوان جامعه بوده و داراي فرصت‌هاي تكرار نشدني در زندگي‌شان هستند كه بايد از آن به خوبي استفاده كنند. افشار در ادامه به حمايت‌هاي سردار پاكپور از «ضد گلوله» اشاره كرد و گفت: اگرچه عده‌اي در كشور به دنبال جايگاه و منصب هستند تا از آن به نفع خود بهره‌برداري و سو‌ء‌استفاده كنند، اما در اين ميان مديران و فرماندهان مخلصي هستند كه با مجاهدت و تلاش شبانه روزي اشتباهات ديگران را جبران مي‌كنند. يكي از اين فرماندهان سردار پاكپور است كه در طول چندين سالي كه ايشان را مي‌شناسم و سفرهايي كه به همراه ايشان در نقاط مختلف براي تهيه مستند داشته‌ايم، شاهد بوده‌ام كه زحمات بسياري كشيده‌اند و در هر نقطه‌اي كه نياز به خدمت‌رساني به مردم بوده و دشمن قصد ضربه زدن به كشور را داشته، ايشان حاضر بوده است. 
حسين افشار در پايان صحبت خود به ويژگي‌هاي مستند مسابقه ضد‌گلوله اشاره كرد و گفت: ضد گلوله فقط يك مسابقه نظامي صرف نيست بلكه تفكر، تسلط و اطاعت افراد در آن به محك گذاشته شده است و بسياري از قابليت‌هاي فردي و گروهي با آيتم‌هاي طراحي شده اين برنامه سنجيده مي‌شود. 
پس از افشار، سردار محمد پاكپور در پشت تريبون قرار گرفت. وي در ابتداي سخنان خود با اشاره به اهميت ايجاد جذابيت در برنامه‌سازي تلويزيون براي نسل جوان گفت: «ضدگلوله» مسابقه‌اي زيبا و اثر‌گذار است كه توانسته جوانان و حتي نوجوانان علاقه‌مند به مسائل رزمي و نظامي را به خود جذب كند. سردار پاكپور در خاتمه سخنانش ساخت اين‌گونه برنامه‌ها را براي جامعه مورد نياز دانست و گفت: حتي آن دسته افرادي كه نمي‌توانند در اين مسابقات حضور فيزيكي داشته باشند نيز مي‌توانند با دنبال كردن مراحل مختلف مسابقه و ديدن تلاش شركت كننده‌ها، از اين برنامه‌ها بهره‌مند شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار