کد خبر: 890079
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
فرمانده انتظامي تهران بزرگ خبر داد‌
فرمانده انتظامي تهران بزرگ با تأكيد بر اينكه مديريت ترافيكي شهر تهران بر عهده پليس پايتخت است، گفت: ساز‌و‌كار لازم براي اجراي طرح جديد ترافيك پيش‌بيني نشده و مطالعات لازم در اين خصوص در حال انجام است.
به گزارش خبرنگار ما، سردار حسين رحيمي در حاشيه مراسم معارفه جانشين فرماندهي تهران بزرگ، درباره طرح ترافيك جديد تهران به خبرنگاران گفت: اين طرح فعلاً در حد پيشنهاد است و بايد دستگاه‌هاي مختلف كه در اين موضوع دخيل هستند، آن را بررسي كامل كنند. وي افزود: ساز‌و‌كار لازم براي اجراي اين طرح پيش‌بيني نشده و مطالعات لازم در اين‌خصوص در حال انجام است. 
رئيس پليس پايتخت، ادامه داد: پليس پايتخت با همكاري مجموعه راهور ناجا، در حال بررسي و كار كارشناسي روي جزئيات اين طرح است تا به طور كامل و بدون نقص به مرحله اجرا درآيد. سردار رحيمي با تأكيد بر اينكه مديريت ترافيكي شهر تهران بر عهده پليس پايتخت است، گفت: مسئولان شهرداري بايد بسترها و زيرساخت‌هاي مديريت ترافيك را فراهم كنند تا مأموران پليس راهور و انتظامي بتوانند با استفاده از اين امكانات، ترافيك را مديريت كنند. وي افزود: از سوي شهرداري تهران اعلام شده كه اين طرح در كاهش آلودگي هوا و ترافيك شهر تهران تآثيرگذار است اما بررسي‌هاي اوليه ما اين مسئله را تأييد نمي‌كند، بي‌ترديد جزئيات اين طرح توسط پليس بررسي خواهد شد و نتيجه آن اعلام مي‌شود. پليس با هماهنگي پليس راهور نتيجه نهايي را كتباً به شهرداري تهران اعلام خواهد كرد. سردار رحيمي با بيان اينكه از نظر پليس اين طرح خام است، تأكيد كرد: طرح فعلي معايبي دارد اما اگر قرار است كه طرح جديدي اجرايي شود بايد معايب گذشته در آن حل شود و جزئيات طرح توسط پليس مورد بررسي قرار گيرند و مراحل تأييد اين طرح طي شود. بي‌ترديد شوراي ترافيك تهران مي‌تواند اين طرح را به تأييد برساند اما بايد ابعاد مختلف آن بررسي كارشناسانه شود. در مراسم روز گذشته سردار هداوند به عنوان جانشين فرمانده انتظامي تهران بزرگ معارفه شد. سردار هداوند پیش از این معاون هماهنگ‌کننده پلیس تهران بود که با حکم سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی به جانشینی فرمانده انتظامی تهران بزرگ منصوب شد. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار