کد خبر: 889932
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
مدیرکل دفتر محیط زیست و سلامت غذای وزارت جهادکشاورزی از انتخاب زنجان به‌عنوان پایلوت محصولات سالم کشاورزی در کشور خبر داد.

سعید سعادت با بیان اینکه رویدادهای استارت‌آپی تجربه‌ ارزشمندی است که می‌تواند در بخش‌های مختلف موثر باشد، افزود: به همین خاطر این رویدادها در سطوح بالای مدیریتی مطرح شده است.

وی به اهمیت محصولات کشاورزی در تامین سلامت غذایی آحاد جامعه اشاره و تصریح کرد: بی‌شک برگزاری رویدادهای استارت‌آپی در زمینه محصولات سالم کشاورزی می‌تواند پیش‌زمینه‌ای برای ارزش‌گذاری به این محصولات و ارتقای بحث سلامت غذایی جامعه باشد.

مدیرکل دفتر محیط زیست و سلامت غذای وزارت جهادکشاورزی با یادآوری اینکه زنجان جزو استان‌هایی است که در زمینه سالم‌سازی محصولات کشاورزی اقدامات شایانی را انجام داده است، ادامه داد: با توجه به اقداماتی که در این زمینه انجام شده ، زنجان به‌عنوان پایلوت محصولات سالم کشاورزی در کشور انتخاب شده است که امروز هم شاهد برگزاری رویدادی استارت‌آپی در این زمینه توسط جهاددانشگاهی زنجان هستیم.

سعادت با اشاره به اینکه در زمینه تولید محصول سالم، قراردادی تا یک ماه آینده با انجمن خیریه مهرانه زنجان منعقد خواهد شد، اظهار کرد: خوشبختانه با اقداماتی که صورت گرفته است، شاهد ورود جدی وزارتخانه‌هایی چون بهداشت، ارتباطات، علوم و نیز سازمان برنامه و بودجه به این موضوع بعد از طرح بحث رویداد استارت‌آپی مربوط به سلامت در شورای عالی سلامت هستیم.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار