کد خبر: 889894
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
سید عباس جزایری امروز در جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش و جایگاه عملکرد در توسعه کار، اظهار کرد: به‌ طور کلی نظام ارزیابی عملکرد را می‌توان فرآیند سنجش و اندازه‌گیری میزان و نحوه دست‌یابی به وضعیت مطلوب و براساس معیار حوزه تحت پوشش برای اصلاح و بهبود مستمر کار عنوان کرد.

وی با تأکید بر اینکه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ملزم به پاسخگویی به ارباب رجوع هستند، عنوان کرد: سازمانی که هدف خود را اجرای کامل و دقیق وظایف قانونی و کمک به توسعه و تعالی کشور قرار داده، پاسخگو است، بنابراین بررسی و نتایج عملکرد یک فرآیند مهم و راهبردی تلقی می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اگر ارزیابی و عملکرد به‌ طور صحیح و مستمر انجام شود، می‌تواند موجب ارتقا و پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی و اثربخشی دولت شود.

جزایری گفت: برخورداری از نیروی متعهد و کارآمد یکی از عوامل تأثیرگذار در اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی است و امیدواریم بتوانیم در سایه همدلی، همکاری در محیطی سرشار از صمیمیت و تعامل برای فضای کسب‌وکار در چهارمحال و بختیاری فراهم کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر