کد خبر: 889891
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در عملیات ضربتی پلیس، سارقان حین سرقت خودور دستگیر شدند.

سردار غلامعباس غلامزاده  اظهار داشت: ماموران کلانتری 12 جانبازان حین گشت زنی در سطح شهر لردگان به سه نفر که مشغول دستکاری یک دستگاه خودرو پژو 405 بودند مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران ضمن تمرکز دقیق بر موضوع متوجه شدند این افراد در حال سرقت وسایل این خودرو هستند که طی یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه هر 3 سارق را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اعتراف این سارقان سابقه‌دار به جرم سرقت و معرفی آنها به مرجع قضایی خاطر نشان کرد: برخورد جدی و قانونی با سارقان و مخلان امنیت و آسایش مردم برنامه عملیاتی پلیس است.

غلامزاده از کشف خودرو پژو سرقتی در کمتر از 24 ساعت در شهرستان لردگان خبر داد و بیان کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو پژو 405 در شهر لردگان موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: مجددا ماموران کلانتری 12 جانبازان پس از انجام کار اطلاعاتی دقیق و پیگیری‌های مستمر خودرو مذکور را در کمتر از 24 ساعت در محدوده روستای حاجی آباد کشف کرده و به مال باخته تحویل دادند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با رد پای به دست آمده از سارق دستگیری وی در دستور کار قرار دارد.

غلامزاده با بیان اینکه موتورسیکلت 400 سی سی غیرمجاز و مزاحم در شهرستان کیار نیز توقیف شد، بیان کرد: در پی گزارشات مکرر مردمی مبنی بر مزاحمت و تولید صدای ناهنجار توسط راکب یک دستگاه موتورسیکلت غیر مجاز در شهر گهروموضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از انجام کار اطلاعاتی دقیق و کسب مجوز قضایی با همکاری عوامل کلانتری مرکزی شلمزار راکب این وسیله نقلیه را دستگیر و موتورسیکلت 400 سی سی غیر مجاز و فاقد پلاک وی را به پارکینگ منتقل کردند و متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر