کد خبر: 889889
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
استاندار چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اکنون ۹ دستگاه در استان روزهای پنجشنبه تعطیل هستند لازم است مستندات و دلایل این دستگاه‌ها برای تعطیل نمودن پنجشنبه‌ها جمع‌آوری و بررسی شود.
اقبال عباسی امشب در شورای راهبری توسعه مدیریت استان با اشاره به موضوع تعطیلی پنجشنبه‌ها، اظهار داشت: اکنون 9 دستگاه در استان روزهای پنجشنبه تعطیل هستند لازم است مستندات و دلایل این دستگاه‌ها برای تعطیل نمودن پنجشنبه‌ها جمع‌آوری  و بررسی شود و اگر خلاف قانون بود مطابق قانون با آن‌ها برخورد شود.

وی افزود: هر قدر ادارت بیشتر در طول هفته فعالیت داشته باشند بهتر از آن است که زمان بیشتری را در طول روز فعال باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه به موضوع راه‌اندازی میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی استان اشاره و بیان کرد: دوره آموزشی میز خدمت باید برای مدیران نیز برگزار شود تا آن‌ها نیز اشراف کافی و کامل بر موضوع و اهمیت آن داشته باشند.

عباسی با بیان اینکه مجموعه‌ای از اختیارات باید به مسئول میز خدمت واگذار شود، تصریح کرد: برای اینکه مسئولان میز خدمت بدانند چه امور و ظایفی را باید انجام دهند لازم است شرح وظایفی آماده و آن‌ها تحویل داده شود ضمن اینکه ارباب رجوع نیز باید از شرح وظایف مسئول میز خدمت آگاه باشد.

وی خواستار فرهنگ‌سازی و ارائه آموزش عمومی در خصوص وظایف میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی توسط رسانه‌های جمعی و فضای مجازی شد و خاطرنشان کرد: به منظور اطلاع از چگونگی ارائه خدمات توسط میز خدمت به مراجعه‌کنندگان به صورت دوره‌ای از آن‌ها بازدید انجام می‌شود و در صورت عدم انجام امور و یا بی‌توجهی دستگاه‌ها به بخشنامه‌های مربوط به راه‌اندازی میز خدمت، موضوع پیگیری می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر