کد خبر: 889885
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
استاندار چهارمحال و بختیاری:
استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 'شکوه وحدت' گفت: مردم در این راهپیمایی سیلی محکمی به صورت آشوبگران و مشت محکمی بر دهان استکبار و ایادی آنها زدند.
در پیام اقبال عباسی که نسخه ای از آن روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: مردم انقلابی، متدین و شهید پرور چهارمحال و بختیاری یک بار دیگر به میدان آمدند تا با حضور خود دسیسه های استکبار جهانی را در هم بشکنند.
وی تاکید کرد: حضور مردم چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی شکوه وحدت، در دفاع از نظام اسلامی، آرمان های امام خمینی (ره)، تجدید پیمان با مقام معظم رهبری و بیعت با شهدا بار دیگر پایه های استکبار جهانی را به لرزه درآورد.
عباسی افزود: خروش دلاور مردان و شیر زنان چهارمحال و بختیاری خط بطلانی بر تمامی نقشه های پلید استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، اسرائیل و نوکران آنها عربستان سعودی کشید.
وی تصریح کرد: مردم پشتوانه ای محکم برای نظام جمهوری اسلامی و انقلاب هستند که هیچ توطئه ای نمی تواند بین آنان اندک سستی ایجاد کند.
عباسی در ادامه از حضور آگاهانه، با بصیرت، پرشکوه و ارزشمند مردم استان در راهپیمایی شکوه وحدت قدردانی کرد.
راهپیمایی مردمی 'شکوه وحدت' در پاسخ به حرکت اخیر آشوبگران در شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری و شهرهای هفشجان از توابع شهرستان شهرکرد، باباحیدر و در شهرکرد از میدان فردوسی تا میدان انقلاب این شهر برگزار شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر