کد خبر: 889862
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷
با حكم سردار غيب‌پرور
طي حكمي از سوي رئيس سازمان بسيج مستضعفين، مسعود نجابتي به سمت دبيري پنجمين جشنواره بين‌المللي هنر مقاومت منصوب شد. 
 با پيشنهاد احسان محمدحسني مدير‌عامل اين بنياد، سردار غلامحسين غيب‌پرور رئيس سازمان بسيج مستضعفين، مسعود نجابتي مديرعامل گروه هنرهاي تجسمي روايت فتح را به عنوان دبير پنجمين دوره جشنواره بين‌المللي هنر مقاومت برگزيد. در حكم رئيس سازمان بسيج مستضعفين آمده است:
هنرمند فرهيخته جناب آقاي مسعود نجابتي
نظر به تخصص، تعهد و تجربه جنابعالي، شما را به عنوان دبير پنجمين جشنواره بين‌المللي هنر مقاومت منصوب مي‌نمايم. 
اميد است اينك كه در آستانه چهلمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي قرار گرفته‌ايم با همياري هنرمندان متعهد و با بهره‌گيري از تجارب مفيد و ارزشمند پيشكسوتان اين عرصه و دستاوردهاي گذشته و با بهره‌مندي از ظرفيت نيروهاي خلاق، جوان و توانمند در سراسر كشور، شاهد برگزاري جشنواره‌اي مؤثر و فراگير با هدف ترويج گفتمان جهاني انقلاب اسلامي، تكريم رشادت‌ها و حماسه‌هاي ماندگار دفاع مقدس و ترسيم ابعاد مختلف روح پايداري و مقاومت در داخل و خارج از كشور باشيم. از خداوند منان توفيق روزافزون خادمان عرصه مقدس فرهنگ و هنر متعالي انقلاب اسلامي را در تحقق بخشيدن به منويات و اوامر حكيمانه رهبر‌معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت‌الله العظمي امام‌ خامنه‌اي (مدظله العالي) خواهانم. 
بر اساس اين گزارش، مسعود نجابتي، مديرگروه هنرهاي تجسمي بنياد فرهنگي روايت فتح، از چهره‌هاي شاخص حوزه هنرهاي تجسمي است كه علاوه بر مديريت بر كانون هنر شيعي، تربيت طيف گسترده‌اي از هنرجويان در داخل و خارج از كشور را بر عهده داشته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار