کد خبر: 889841
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹
مدير‌عامل مؤسسه كاسپين پس از گذشت يك‌ماه از آغاز ارائه خدمات عادي بانكداري در شعب مؤسسه و رونمايي از «بسته تسهيلاتي باران» در شعب تحت‌پوشش در گفت‌وگوي كوتاهي ضمن برشمردن اقدامات انجام شده در ماه‌هاي اخير، برنامه‌هاي آينده مؤسسه و همچنين برخي سوء‌تفاهم‌هاي مربوط به كاسپين را تشريح كرد. 
به گزارش روابط عمومي اين مؤسسه علي نعيمي گفت: متأسفانه برخي از روي ناآگاهي يا تعمداً با قرار دادن نام مؤسسه اعتباري كاسپين در كنار تعاوني‌هاي منحل شده، اصرار دارند كاسپين را به‌عنوان يك مؤسسه ورشكسته قلمداد ‌كنند كه به هيچ وجه اين اصرار و القا صحيح نيست و كاسپين نه‌تنها ورشكسته نيست، بلكه يك ريال هم به كسي يا جايي بدهكاري ندارد. 
نعيمي در بيان چگونگي ايجاد آرامش در اين مؤسسه با اشاره به گذشته نه‌چندان دور پرداخت‌ها به سپرده‌گذاران نيز گفت: ۹۸ درصد سپرده‌گذاران فرشتگان تاكنون طلب خود را دريافت كرده و تعيين تكليف شده‌اند، 2درصد باقيمانده‌اي هم كه سپرده‌هاي‌شان‌‌ بالاتر از 2 ميليارد ريال بود، تا سقف 2ميليارد ريال از سپرده خودشان را دريافت كرده‌اند.  نعيمي در زمينه برنامه مؤسسه اعتباري كاسپين براي تعيين تكليف هفت تعاوني منحله ديگر بيان كرد: در رابطه با تعيين تكليف هفت تعاوني ديگر مبلغ 5هزار ميليارد ريال در نظر گرفته شده كه در حال پرداخت هستيم. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار