کد خبر: 889832
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در بيانيه‌اي با قدرداني از مردم و نيروهای امنیتی‌، حماسه ملي ايرانيان در مقابله با آشوب‌ها را باطل السحر فتنه جديد و عامل از هم گسستن زنجيره به هم پيوسته توطئه امريكا، انگليس، رژيم صهيونيستي، آل سعود، منافقين و سلطنت طلبان دانست. 
در بخشی از بيانيه سپاه آمده است: حماسه آفريني جديد مردم غيرتمند و آگاه و مؤمن و انقلابي ايران در كنار درخشش حضور دهها هزار نيروي بسيجي فداكار داوطلب در صحنه آرام‌سازي آشوب‌ها و مجاهدت خالصانه برادران نيروي انتظامي، وزارت اطلاعات، زنجير به هم پيوسته امريكا، انگليس، رژيم صهيونيستي، آل سعود، منافقين و سلطنت طلبان را در هم شكست و باطل السحر فتنه جديد شد. 
اين بیانیه می‌افزاید: این حماسه بزرگ نشان داد عظمت ملت ايران جاودانه است و آرمان‌هاي بلندش فراتر از توان دشمنان براي دستيابي به اهداف شيطاني است. سپاه پاسداران انقلاب اسلامي صميمانه از ملت بزرگ ايران و بسيجيان عزيز - اين ملائك زمين- ، عزيزان نيروي انتظامي و سربازان گمنام حضرت صاحب‌الزمان(عج) براي خلق اين حماسه تشكر و سپاسگزاري نموده و از خداوند متعال براي رهبري عظيم الشأن انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي امام خامنه‌اي (مدظله العالي) و آن ملت بزرگ ايران توفيقات روزافزون مسئلت مي‌نمايد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار