کد خبر: 889715
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶
علي ملاقلي‌پور، كارگردان سينما بيان كرد فيلمنامه «زنگبار» او با موضوع مشكلات اقتصادي مردم موافقت شوراي پروانه ساخت را كسب نكرده است. 
علي ملاقلي‌پور، كارگردان سينما در گفت‌وگو با مهر درباره جديدترين فعاليت‌هاي خود گفت: بعد از گذشت 3/5 سال از ساخت «قندون جهيزيه» هر فيلمنامه‌اي كه نوشتم با مشكل تهيه كننده، سرمايه‌گذار ‌و... رو‌به‌رو شد و حتي چندي پيش فيلمنامه «زنگبار» را به شوراي پروانه ساخت ارائه دادم كه اين اثر هم موافقت شورا را اخذ نكرد. 
وي افزود: مي‌دانم كه اعضاي شورا اشكال‌هايي را به اين فيلمنامه كمدي- اجتماعي گرفته‌اند. موضوع فيلمنامه «زنگبار» نوشته مشترك من و محمد‌امين نوروزي درباره عدالت اجتماعي، فشارهاي اقتصادي، بيكاري مردم حاشيه‌نشين و ضعيف جامعه و رفاه طلبي برخي مديران است كه با لحني كمدي نوشته بوديم. 
ملاقلي‌پور بيان كرد: بعد از شنيدن خبر  عدم‌موافقت با اين فيلمنامه، قصد اعتراض داشتم، اما با شنيدن سخنان رئيس دولت مبني بر اينكه دولت اهل تعامل و گفت‌وگو است سعي كردم صبر كنم و اميدوارم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و شوراي صدور پروانه ساخت فيلمنامه‌اي را كه سه‌ماه، روز و شب روي آن وقت گذاشته‌ايم به راحتي حذف نكند و اهل تدبير باشد و صداي منتقد حذف نشود. 
وي در پايان اظهار كرد: اين فيلمنامه پيشتر قرار بود با حضور منصور لشگري قوچاني تهيه و توليد شود، اما با كناره‌گيري و انصراف وي آن را با تهيه كننده ديگر پيگيري مي‌كنم و اميدوارم «زنگبار» در پله اول متوقف نشود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار