کد خبر: 889590
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
سرپرست اداره کل ارتباطات شهرداری کرج تاکید کرد
سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج گفت: یکی از برنامه هایی که می تواند عدالت اجتماعی را به دنبال داشته باشد، بهبود خدمات با رویکرد محله محوری است.

سید علیرضا موسوی در جلسه هم اندیشی طرح "بهبود نگهداشت شهر" منطقه ۷ که در سالن جلسات این منطقه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از برنامه هایی که می تواند عدالت اجتماعی را به دنبال داشته باشد، بهبود خدمات با رویکرد محله محوری است.

 وی با بیان اینکه تلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر رسیدن به نقطه مطلوب خدمات رسانی است، افزود: اجرای طرح "بهبود نگهداشت شهر" یکی از تدابیر اصلی، مهم و ابتکار نوین دکتر نصیری است که در این طرح تلاش می شود روح وفاق و همدلی را نزد مناطق و سازمانها حاکم کند و نهایتا همه در مقابل شهر احساس مسئولیت کنیم.

 سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج، خاطر نشان کرد: با توجه به حضور مناطق، سازمانها در طرح "بهبود نگهداشت شهری" در منطقه ۷، تلاش خواهد شد تا محیط شهری با رویکرد استاندارد در راستای ارتقای شهری زیبا در اختیار شهروندان قرار گیرد.

 موسوی عنوان کرد: مشارکت شهروندان، معتمدین محلات، خبرنگاران به عنوان سفیر عدالت، در این طرح مصداق عینی شهر خوب یافتنی نیست بلکه ساختی است، می باشد.

 وی در پایان گفت: شهر زیبا و سالم حاصل اقدامات جزئی شما شهروندان مهربان است و به حرمت دستان پینه بسته کارگران خدمات شهری، بنابراین بیاییم‌ شهرمان را تمیز نگه داریم و از اموال عمومی، درست استفاده کنیم چراکه اموال عمومی خاستگاه پایداری و توازن قوانین و حقوق شهروندی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار