کد خبر: 889589
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
شهردار کلانشهرکرج تاکید کرد
شهردار کرج با تصریح بر اینکه هیچ گونه عملیات محاسبه و دریافت عوارض به صورت دستی نباید انجام شود، گفت :تکمیل و راه اندازی اتوماسیون اداری را به منظور پیش گیری از سوءاستفاده های احتمالی ضروری است.

دکتر اصغر نصیری در نشست با مسئولان و مدیران مجموعه تحت امر خود، با اشاره به اینکه همه پرونده های فیزیکی باید حذف شوند، اطلاع رسانی کافی و مناسب به شهروندان در این خصوص را مورد تاکید قرار داد.

وی گفت : پایان دی ماه آخرین مهلت فعال سازی اتوماسیون اداری است و از این پس با حذف پرونده های فیزیکی، هیچ یک از شهروندان نباید فیش عوارض خود را به صورت دستی پرداخت نماید.

به گفته این مسئول، پس از تاریخ اعلام شده، تمامی فیش های عوارض باید به صورت چاپی و دارای مهر و امضا باشند.

نصیری افزود: فعال کردن اتوماسیون اداری، با ارتقای سلامت کاری، اعتماد شهروندان به مجموعه مدیریت شهری را افزایش می دهد.

این مسئول، غنی و اصولی بودن آرشیو الکترونیکی اتوماسیون را نیز مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: باید برای پرونده های موجود در بایگانی چاره ای اندیشیده شود که یکی از پیشنهادات ما بازگرداندن پرونده ها به صاحبان آنهاست.

 

تشکیل کمیسیون حل اختلاف ویژه پرونده های سرگردان

 

شهردار کرج، در بخش دیگر سخنان خود از تشکیل کمیسیون حل اختلاف برای پرونده های سرگردان خبر داد.

وی افزود: این کمیسیون درباره پرونده هایی تشکیل می شود که مدت های مدید در سیستم شهرداری کرج معطل مانده و هیچ یک از بخش ها به تنهایی قادر به رفع مشکل آن نیستند. بر این اساس نمایندگانی از شهرسازی، اداری مالی، املاک و درآمد در آن حضور یافته و طی دو روز در هفته برای بررسی و حل مسئله آنها اقدام می کنند.

نصیری، با اذعان بر اینکه نخستین جلسه از این کمیسیون روز جاری برگزار شده است، خاطرنشان کرد: امروز موفق شدیم مشکلات سه مورد پرونده که مدتها در شهرداری و بین واحدهای مختلف سرگردان بودند را حل کنیم که نتیجه ای بسیار موثر و مثبت بود.

شهردار، از مسئولان تحت امر خود خواست این نوع پرونده ها را مستقیم به دفتر وی ارسال کنند. وی در عین حال خاطرنشان کرد: این مورد شامل همه پرونده ها نیست و تنها معدودی از پرونده های خاص را شامل می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار