کد خبر: 889509
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴
فرمانده كل سپاه در پيامي به وزير اطلاعات شهادت سه تن از سربازان گمنام امام زمان (عج) در درگيري با ضد انقلاب در پيرانشهر را تبريك و تسليت گفت. 
به گزارش سپاه نيوز، در پي درگيري سربازان گمنام امام زمان (عج) با يك تيم مسلح ضد انقلاب در پيرانشهر و شهادت سه تن از نيروهاي غيور و فداكار وزارت اطلاعات، سردار سرلشكر پاسدار محمد علي جعفري فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در پيامي خطاب به حجت الاسلام علوي وزير اطلاعات، شهادت اين عزيزان را تبريك و تسليت گفت. 
در اين پيام آمده است: شهادت افتخار آميز سه تن از سربازان گمنام امام زمان (عج) و نيروهاي غيور و فداكار وزارت اطلاعات كه در درگيري با عناصر مسلح ضد انقلاب آنان را در دستيابي به هدف شوم «كشته سازي و تداوم بخشي نا آرامي‌هاي اخير» ناكام گذاردند به جنابعالي، خانواده معظم و همرزمان آن عزيزان تبريك و تسليت عرض مي‌نمايم. بي ترديد جامعه اطلاعاتي كشور و نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران با هماهنگي، هم افزايي و اراده راسخ و خلل ناپذير؛ اشراف اطلاعاتي بر تحركات دشمنان را تعميق و با هوشمندي و قاطعيت توطئه‌ها و نقشه‌هاي شيطاني آنان را خنثي و با صيانت از امنيت و آرامش ملي، پيش روندگي انقلاب و ايرانيان بصير و رشيد به سمت آرمان‌هاي والا را تضمين خواهند كرد. 
همچنين سرلشكر محمدعلي جعفري در پيامي درگذشت مرحوم غلامرضا هداوند و فرزندش شهريار در جنايت ضدانقلاب در شهرستان دورود را به خانواده آنان تسليت گفت. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار