کد خبر: 889355
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
رئیس اتحادیه مرغ تخم گذار اصفهان:
در حال حاضر قیمت تخم مرغ حمایتی شانه ای ۱۲ هزار تومان شده است که در مراکز محدود این نوع تخم مرغ به فروش می رسد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان رئیس اتحادیه مرغ تخم گذار اصفهان در گفت و گو با خبرنگار جوان اظهار داشت : به دلیل واردات تخم مرغ از ترکیه قیمت  این کالا تعدیل و نرخ پایه هر کیلو تخم مرغ در کارتن پنج هزار و ۶۵۰ تومان است که باید درب مغازه ها هر کیلو تخم مرغ با نرخ ۶ هزار و ۲۰۰ تومان به فروش برسد.

علی غلامی گفت : اگر فروشنده ای تخم مرغ را بالاتر از کیلویی هفت هزار تومان بفروشد قطعا این گرانفروشی باید به تعزیرات اعلام یا به شماره ۳۷۸۱۱۲۱۸ مربوط به اتحادیه پایانه مرکز فروش تخم مرغ اطلاع داده شود

وی با بیان اینکه مرغداران اصفهان به دلیل ترس از شیوع آنفلوآنزا قیمت تخم مرغ را افزایش دادند و به دلیل جلوگیری از واردات تخم مرغ قیمت تخم مرغ را پایین آوردند، اذان نمود: اصفهان هم اکنون ۵ کانون آلوده به آنفلوآنزا دارد که ۴ مورد از این کانون ها در خمینی شهر و یک کانون در گلپایگان است که اگر شیوع به تیران و نجف آباد برسد باید ۵۰ واحد مرغداری تعطیل شود.

رئیس اتحادیه مرغ تخم گذار اصفهان ابراز داشت : عدم رسیدگی به مشکلات مرغداران ، یک فاجعه بزرگ است و دولت هیچ حمایتی نمی کند در صورت تداوم این روند، قطعا مرغداران مجبور به افزایش قیمت محصول می شوند.

وی اضافه کرد: اتحادیه هیچ نظارت و بازرسی روی قیمت ها در سطح بازار ندارد و وظیفه ای در این ارتباط ندارد و این در حالی است که مسئولان فنی در مرغداری ها نظارت می کنند.

شایان ذکر است با نظارت کمیته اصناف در حال حاضر قیمت تخم مرغ حمایتی شانه ای ۱۲ هزار تومان در مراکز محدود  به فروش می رسد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار