کد خبر: 889336
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س):
فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) گفت: مسئولان و مدیران کشور در هر جایگاه و منصبی باید رفتار و ادبیات محبت‌آمیز را با مردم در دستور کار قرار داده و به خواسته‌ها و مطالبات آنها پاسخ دهند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،سردار رحیم نوعی اقدم در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل که با محوریت تجلیل از وی به عنوان یکی از فرماندهان جبهه مقاومت در صحن علنی شورای شهر اردبیل برگزار شد اظهار کرد: ما اگر به جمهوری اسلامی ایران و عظمت نظام از دور نگاه کنیم به خوبی و در یک دورنمای واقعی ابعاد این عزت و اقتدار را به عینه خواهیم دید و در این صورت هیچکس به خود جرات نخواهد داد در داخل این کشور خیانت و یا بی‌حرمتی به دستاوردهای نظام را مرتکب شود.

وی خاطرنشان کرد: جای تامل اینجاست که به خاطر این اقتدار و عظمت دشمنان حتی با کوچکترین حرکت نظیر آتش زدن یک سطل زباله در این کشور دچار توهم شده و به اظهارنظرهایی می‌پردازند که نشان می‌دهد دورنمای عظمت و اقتدار این کشور چگونه است که با کوچکترین تحرک به تغییر نظام در این کشور امیدوار می‌شوند.

سردار جبهه مقاومت قدرت واقعی جمهوری اسلامی ایران را قدرت برگرفته از وحدت و یکپارچگی ملی خواند و بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران به معنای واقعی نیاز به بمب اتمی ندارد چرا که قدرت و صلابت این ملت خود بمب اتمی است.

نوعی اقدم تصریح کرد: بنده به دلیل حضور مداوم در خارج از مرزهای این کشور دورنمای جمهوری اسلامی ایران را دورنمایی برگرفته از عظمت، عزت و اقتدار می‌بینم که به هیچ‌وجه دشمن جرات نزدیک شدن به این مرز و بوم را ندارد اما جای تاسف است که عده‌ای در داخل این کشور درصدد ضربه زدن به بنای مستحکم این نظام هستند.

وی با بیان اینکه دنیا ما را به شجاعت، شهامت، مقاومتف ادب و اخلاق و تواضع می‌شناسند، افزود: بنده به صراحت قول می‌دهم که تا 50 سال آینده نه تنها آمریکا و رژیم صهیونیستی بلکه هیچ کشوری قدرت حمله و تجاوز به ایران را ندارد.

رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: جای تعجب است که ما برای خودمان در داخل کشور به دلیل برخی سیاسی‌کاری‌ها تفرقه، شکاف و تقابل ایجاد می‌کنیم و ندانسته به دشمن خط می‌دهیم.

نوعی اقدم بیزاری خود را از جریان‌ها، گروه‌ها و احزاب و حرکت‌های نفرت‌انگیز آنها یادآور شد و خاطرنشان کرد: راست راست اصولگرایی در این کشور و چپ چپ اصلاح‌طلبی هر دو دروغ هستند و تنها جناحی که باقی می‌ماند جناح خدمتگزار به این ملت است که هیچوقت اعتبار خود را از دست نمی‌دهد.

وی افزود: بزرگترین مشکل ما در کشور این است که گاه مردم خود را بیگانه محسوب می‌کنیم در حالی که باید همه مدیران و مسئولان که صاحب اختیار و قدرتی هستند باید مردم را از جنس خود بدانند که در این بین شورای اسلامی شهر که مردمی‌ترین و برجسته ترین نهاد در یک شهر و دیار است باید در راس کارها و عملکرد آن خدمت به مردم و نوکری ملت در رکاب ولایت به عینه مشاهده شود.

نوعی اقدم اظهار کرد: دود سیاسی‌کاری‌ها و باندبازی‌ها به چشم مردم می‌رود در حالی که باید این حقیقت را به یاد داشته باشیم که هر کس در نظام اسلامی حقوق بگیر است نوکر و خادم مردم هستند.

وی ایجاد فضای شور و نشاط در جامعه، ارتباط موثر با مردم و رفتار محبت‌آمیز با عموم همشهریان را به اعضای شورای شهر و شهرداری توصیه کرد و افزود: دستگاه قضا، پلیس و شهرداری سه مجموعه‌ای است که باید کارکنان و پرسنل آن با خویشتنداری شایسته‌ترین رفتار را با مردم تجربه کنند.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) بیان کرد: در کنار رفتار محبت‌آمیز از شورا و شهرداری انتظار می‌رود به نیاز واقعی نیازمندان توجه شده و مردم احساس کنند که آئینه تمام نمای تلاش و خدمتگزاری در پارلمان محلی متجلی شده و به دور از نگاه حزبی‌، جناحی و گروهی فاصله و ارتباط با مردم بیشتر و بهتر برقرار باشد.

نوعی اقدم اظهار کرد: در طول سال‌های گذشته از بنده دعوت کردند تا در انتخابات حضور پیدا کنم که بیشترین درخواست نیز از طرف اصلاح‌طلبان بوده ولی بنده همواره اعلام کردم که سرباز نظام هستم و باید در سنگر نظام به عنوان یک سرباز به دور از جنجال‌های سیاسی و حزبی همواره در دفاع از نظام اسلامی حاضر باشم.

 

قدرت بازدارندگی ایران دشمنان را دچار سردرگمی کرده است

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) با اشاره به حضور خود در جبهه مقاومت و منطقه دمشق سوریه در مقابله با گروه‌های تکفیری و تروریستی داعش اظهار کرد: بنده در شرق سوریه با کمترین امکانات توانستم از همه طیف‌ها 10 هزار نیرو را جذب کنم و نسبت به آموزش آنها در پنج سال گذشته و ارتباط قوی و موثر حرکت‌ها و اقدامات مداومی را انجام دهم.

نوعی اقدم با بیان اینکه با ادبیات و اخلاق مهربانانه و صمیمیت سعی کردیم این افراد را از اقوام، گروه‌ها و طوایف مختلف بر محوریت عشق، اخلاص، ادب و اصل گذشت، شهامت و شجاعت دور خود جمع کنیم، خاطرنشان کرد: با بر محور عشق و محبت این نیروها را در راستای دفاع از اسلام و کشور سوریه و تقویت جبهه مقاومت تحریک و تقویت کردیم و به رغم اتمام ماموریتم هنوز هم این نیروها مهربانانه و صمیمی با ما در ارتباط هستند.

وی توانمندی ارتش سوریه را در منطقه و تلاش آمریکا را برای شکستن قدرت جبهه مقاومت یادآور شد و تصریح کرد: به رغم تلاش استکبار و به راه انداختن عملیات روانی ما توانستیم در جبهه مقاومت حقانیت خود را به اثبات برسانیم و دنیا امروز فهیمده است که ما دارای قدرت بازدارندگی بی‌نظیر هستیم و با قدرت نظامی و موشکی خود زلزله و وحشت به جان آمریکا و غربی‌ها انداختیم.

رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا و رژیم‌های وابسته منطقه جمهوری اسلامی ایران سیلی محکمی را به گوش استکبار نواخته و با پرتاب 6 موشک به سه هدف آمریکائی‌ها و غربی‌ها را به حیرت واداشته است، گفت: به رغم تلاش همه‌جانبه غربی‌ها ما موفق به آزادی حلب در سوریه و خارج کردن استکبار و وابستگان آنها از عراق شدیم و موفق شدیم در پیامی آشکار به آمریکا‌ئی‌ها پیروزی عزتمندانه و اقتدار خود را نشان داده و با رسیدن به مرز عراق و پاکسازی منطقه کمر استکبار را بشکنیم.

نوعی اقدم ادامه داد: با اتصال هلال مقاومت در منطقه از فلسطین گرفته تا عراق امروز دیگر هیچ توطئه‌گری نمی‌تواند در تقابل امت اسلامی باشد چرا که ما همچون دوران هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر قدرت ایمان الهی و توسل به اهل بیت موفق و پیروز میدان هستیم.

وی پیروزی جبهه مقاومت را فاز جدیدی از مقابله امت اسلامی با زیاده‌خواهی‌‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و اضافه کرد: آنها به خوبی می‌دانند که ما شهرهای موشکی زیرزمینی داریم که حتی در خیال آنها نمی‌گنجد که بتوانند با پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها این شهرها را نابود کنند.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در پایان گفت: آمریکا و شرق و غرب اعلام کردند که اسد باید برود اما رهبر معظم انقلاب به صراحت گفتند که اسد باید بماند و به خاطر موقعیت ممتاز این کشور دفاع از سوریه و اسد در دستور کار رزمندگان اسلام قرار گرفت و به رغم آنکه جنگ سوریه یک جنگ سخت و دشواری بود ما موفق به پیروزی در این جبهه عزتمندانه شدیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر