کد خبر: 889330
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
رئیس شورای شهر اردبیل:
رئیس شورای شهر اردبیل گفت: دشمنان و معاندان نظام اسلامی نباید در اختلاف خانوادگی ملت ایران آتش‌بیار معرکه بوده و دخالت بیجایی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،علیرضا پوستی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: اتفاقات اخیری که در کشور رخ داد نشان دهنده فضای باز کشور در بیان مطالبات و خواسته‌های به حق مردم است و در عین حال ثابت شد که این ملت قادر به بیان واقعیت‌ها و مقابله با هرگونه سوءاستفاده‌کنندگان در این جریان به حق و مسلم است.

وی با بیان اینکه ملت ایران در عین صبوری و شرافت کامل هیچ وقت از حق و حوق واقعی خو کوتاه نمی‌آید، خاطرنشان کرد: در کنا بیان مطالبات و خواسته‌های مردم ملت ما اجازه نمی‌دهند تا عده‌ای در این قضایا ورود پیدا کرده و قصد دخالت و سوءاستفاده داشته باشند.

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: برای مقابله با هرگونه فتنه‌گری و سرکوب مزدوران آتش‌افروز در اکثر شهرها مردم خداجوی کشورمان به صحنه آمده‌اند تا نسبت به دفع این توطئه‌ها اقدام کنند که مردم اردبیل نیز در این راهپیمائی مشارکتی جدی خواهد داشت.

پوستی نیاز امروز کشور را به وحدت و همبستگی در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی یادآور شد و بیان کرد: همانطوری که در دوران دفاع مقدس و در پیروزی اخیر جبهه مقاومت فرزندان رشید این مرز و بوم با شجاعت و فداکاری افتخاری بی‌نظیر برای کشور و امت اسلامی خلق کردند قطعا در گذر از این مشکلات نیز با اراده و همت مسئولان و همراهی مردم بسیاری از مشکلات و نارسائی‌ها قابل حل است.

وی افزود: مردم ما در پاسخ به کید و فتنه‌های دشمنان جوابی دندان‌شکن خواهند داد و به معاندان نظام اسلامی ثابت خواهند کرد که مردم ما به رغم داشتن مشکلات اقتصادی و معیشتی همچنان پای انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی ایستاده است.

رئیس شورای شهر اردبیل با قدردانی از مجاهدت سردار سرافراز اسلام سردار رحیم نوعی اقدم در دفاع از حقانیت اسلام و جبهه مقاومت، تصریح کرد: رشادت چنین سربازان بی‌ادعای جبهه مقاومت برای همه ما امنیت و آرامشی ابدی رقم زده است.

پوستی ادامه داد: در حوادث چند سال اخیر در کشور سوریه و کشورهای اسلامی منطقه به راحتی حیله‌گری آمریکا، رژیم صهیونیتی و سایر دست‌نشانده منطقه‌ای آنها مشهود بود و در این جبهه آنچه که اسباب شرمساری و شکست واقعی داعش و پشتیبانان آنان را فراهم کرد مجاهدت رزمندگان اسلام و فرماندهی سردارانی همچون نوعی اقدم بود که برای همیشه تاریخ به یادگار خواهد ماند.

در این جلسه که با محوریت حضور و تجلیل از سردار رحیم نوعی اقدم از فرماندهان جبهه مقاومت با حضور اعضای شورای شهر اردبیل، شهردار، معاونین و مدیران شهرداری برگزار شد ضمن تجلیل از رحیم نوعی اقدم چندین نامه نیز که از سوی شهرداری به شورا ارجاع داده شده بود مطرح شد که در مهمترین آن پیشنهاد شهرداری بر ارائه تخفیف به عوارضات شهرداری در آستانه ایام‌الله دهه فجر و روزهای پایانی سال مورد بررسی قرار گرفت و اعضای شورای شهر با تحفیف 30 و 20 درصدی در 20 روز اول و 20 روز دوم موافقت کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر