کد خبر: 889329
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
استاندار البرز خبرداد
استاندار البرز گفت: تعهداتی که دو طرف مقابل برای حل مشکلات آزادراه دارند باید مشخص شود و هم اکنون پروژه با ۳.۵ درصد به ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و پروژه همت نفسی برای مردم تهران و البرز است.

محمدعلی نجفی در بازدید از آزادراه همت ، اظهار داشت: هدف از تشکیل جلسات بررسی تعهدات دو طرف در پروژه است که باید جلساتی برگزار شود تا مشکلات این پروژه برطرف شود.

استاندار البرز افزود: حداکثر تا دو هفته آینده مشکلات تملک شهرک المهدی و کار قیمت کارشناسی توسط شرکت پیمانکار انجام و پرداخت‌ها شروع شود.

وی ادامه داد: تعهداتی که دو طرف مقابل برای حل مشکلات آزادراه دارند باید مشخص شود و هم اکنون پیشرفت پروژه با 3.5 درصد به 80 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و پروژه همت نفسی برای مردم تهران و البرز است.

همچنین خسرو ارتقایی در ادامه جلسه با اشاره به اینکه جلساتی در ماه‌های قبل با دستگاه‌های نظارتی درباره تملک شهرک المهدی برگزار شد، گفت: قرار شد که راه و شهرسازی املاکی که به نادرستی تصرف شده است را با حکم قضائی تخریب کند.

وی با بیان اینکه برخی املاک برای سال 72 هستند، ادامه داد: به املاک اعیان پول داده می‌شود و باید بررسی شود که به املاک عرصه نیز مبالغی اختصاص یابد که به فرمولی برای پرداخت تملک اراضی رسیده‌ایم که مشکلات آن برطرف شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز هم با تاکید بر اینکه دو نوع معارض در اراضی املاک شهرک المهدی وجود دارد، افزود: اگر تصرف دیوارکشی باشد با دستور دادستانی تخریب می‌شود و اگر باغ در محدوده حریم اتوبان باشد باید حق ریشه پرداخت شود و برای فضای سبز شهرداری استفاده کند.

وی با بیان اینکه قیمت گذاری قبلی در املاک شهرک المهدی مورد ایراد دستگاه نظارتی قرار گرفت، بیان داشت: راه و شهرسازی آمادگی دارد که در ازای این املاک با هماهنگی شرکت ساخت به متقاضیان مسکن مهر داده شود که باید کارشناسی سریع‌تر انجام گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار