کد خبر: 889301
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
تظاهرات مردمی در چند شهر فتنه‌زده
مردم شهرهاي مختلف ايران صبح ديروز در يك راهپيمايي حضور يافتند تا اعلام كنند در مقابل آشوب و اغتشاشي كه...
مردم شهرهاي مختلف ايران صبح ديروز در يك راهپيمايي حضور يافتند تا اعلام كنند در مقابل آشوب و اغتشاشي كه اين روزها به نام مردم و به كام ضدانقلاب در برخي شهرهاي ايران به وجود آمد، ايستاده‌اند؛ تا بگويند دست در دست و در كنار هم با وحدت به مسير پيشرفت ادامه مي‌دهند؛ تا بگويند پاي ايران و ولايت مانده‌اند و خط مردم آنچنان كه همه در ايران اذعان داشتند، از خط آشوب جداست و مشكلات گرچه هست، اما هيچ تأثيري بر عزم ملت بزرگ ايران در دفاع از انقلاب اسلامي و ولايت نخواهد گذاشت. 

در تجمع صبح چهارشنبه مردم شهرستان ملاير در اعتراض به اغتشا‌شگراني كه پرچم مقدس نظام جمهوري اسلامي ايران را چند روز پيش در ملاير پايين كشيده و باعث جريحه‌دار شدن احساسات، عواطف و غرور ملي ملت شريف ايران شده بودند بار ديگر پرچم مقدس كشورمان با افتخار در ميدان شهيد جوكار ملاير به اهتزاز در آمد. از اهواز، مركز استان خوزستان خبر رسيد كه گرچه مردم دوشنبه‌شب در اقدامي خودجوش در اعتراض به آشوب‌هاي اخير به خيابان آمده بودند و بساط آشوبگران را جمع كردند، اما بار ديگر در صبح چهارشنبه به خيابان آمدند تا ميثاق دوباره شان با ولايت باشد و پيماني دوباره براي ايران. 

در قم مردم با شعارهاي «مرگ بر امريكا» «مرگ بر اسرائيل»، «مرگ بر فتنه‌گر» و ... از آشوبگران برائت جسته و بار ديگر با انقلاب و ولايت تجديد ميثاق كردند.  مردم با بصيرت، هوشيار، ولايي و هميشه درصحنه دورود از ساعت‌هاي نخستين صبح ديروز با تجمع در ميدان امام حسين(ع) اين شهر خود را براي خلق حماسه‌اي بي‌نظير در تاريخ اين شهر آماده كردند. اجتماع هزاران نفري مردم غيور شهر دورود از همان ساعت نخستين صبح ديروز به حدي بود كه ميدان امام حسين(ع) اين شهر گنجايش افراد حاضر براي انجام راهپيمايي را نداشت، بنابراين صفوف منسجم و متحد راهپيمايان براي آغاز راهپيمايي دقايقي زودتر به حركت افتادند. شب گذشته وزارت اطلاعات اعلام كرد عامل قتل پدر و پسر دورودي را كه با خلاص كردن ماشين آتش نشاني موجب زير گرفته شدن ماشين اين خانواده شده بود، دستگير كرده‌اند. 

مردم كرمانشاه در پي اغتشاشات اخير، با شركت در راهپيمايي شكوه وحدت و انزجار خود را از آشوبگران و تخريب‌كنندگان اموال عمومي اعلام كردند. مردم انقلابي شهرستان‌هاي كرمانشاه هم با برگزاري اجتماع بزرگ، تحركات و اغتشاشات اخير در كشور را محكوم و بار ديگر با آرمان‌هاي امام راحل، انقلاب و رهبر معظم انقلاب تجديد ميثاق كردند. 

مردم شهيدپرور و ولايي تويسركان كه طي اغتشاشات اخير، صحنه جولان فتنه‌گران بود، صبح چهارشنبه با تجمع پرشور خود، پاسخ محكمي به آشوبگران و فرصت‌طلبان دادند. تويسركان از شهرهاي استان همدان در روزهاي پرآشوبي را از سر گذراند كه منجر به كشته شدن سه تن شد. شماري از بسيجيان وراميني هم در تجمعي كه در بوستان شاهد اين شهر برگزار شد، در دفاع از نظام اسلامي كفن‌پوش شدند و بار ديگر تأكيد كردند تا آخرين قطره خون خود در راه انقلاب و نظام اسلامي ثابت‌قدم هستند.  مردم شهرهاي مختلف خراسان شمالي نيز در حضوري باشكوه و پرصلابت به اعلام حمايت از ولايت و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران برخاستند و از دشمنان، فتنه‌گران و اغتشاشگران برائت جستند و اقدامات اخلال‌گرايانه عده‌اي در كشور را محكوم كردند.   مردم خميني شهر هم كه در روزهاي اخير شب‌هاي ناآرامي را به خاطر آشوب طلبان پشت سر گذاشته بود، در تجمع صبح ديروز با شعارهاي «مرگ بر امريكا»، «مرگ بر فتنه‌گر» انزجار خود را از آشوب‌هاي اخير در كشور اعلام كردند. 

مردم ولايتمدار استان لرستان از صبح ديروز با حضور پرشور خود در راهپيمايي محكوميت اغتشاش‌هاي اخير بار ديگر حمايت قاطع خود را از نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران اعلام كردند. مردم شهرهاي مختلف استان مركزي در محكوميت فتنه و آشوب به خروش درآمده و با حضور در ميعادگاه‌هاي برائت از فتنه‌گران و آشوبگران، نفرت و انزجار خود را از اقدامات اخير فتنه‌گران اعلام كردند. در شهر اراك نيز مردم با در دست داشتن پرچم‌هاي سه رنگ ايران اسلامي و تصاوير رهبر معظم انقلاب اقدامات اخير دشمنان در فتنه‌انگيزي عليه ايران اسلامي را محكوم كردند.  در استان گيلان مردم ولايتمدار و انقلابي شهرستان‌هاي آستانه اشرفيه و سياهكل با صفوف به هم پيوسته انزجار خود را از اغتشاشگران و فتنه‌گراني كه با حضور در جمع مردم به دنبال ايجاد ناامني بودند اعلام كردند.

از شهرستان لاهيجان نيز خبر مي‌رسد تجمع اعتراض‌آميز مردم اين شهر برگزار شد. در بسياري از شهرستان‌هاي استان گيلان نيز قرار ست اين تجمع بعد از نماز جمعه اين هفته برگزار شود.  مردم مؤمن و ولايتمدار شهرستان شهرضا پيش از ظهر ديروز براي دفاع از آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و به منظور نمايش وحدت، اقتدار و همدلي و دادن پاسخ دندان‌شكن به اغتشاشات خياباني چند روز گذشته به خيابان آمدند و فرياد «مرگ بر فتنه‌گر» سر دادند.  مردم استان ايلام در اعتراض به ناهنجاري‌ها و آشوب‌هاي اخير در ميدان 22 بهمن اين شهر تجمع و نفرت خود را از آشوبگران اعلام كردند.  در گرگان از ساعت 10 صبح چهارشنبه مردم راهپيمايي خود را آغاز كردند و با شعارهاي «ملت ما بيدار است، از فتنه‎گر بيزار است» و «ما همه با هم هستيم يار ولايت هستيم» تومار آشوبگران را در هم پيچيدند. مردم ایذه، مهران، مراغه، خلخال، پارس آباد، كرج، همدان، دزفول، ماهشهر، آبادان، خرمشهر، شادگان، شوش، نوشهر، جم، نهاوند و اميديه هم روز گذشته براي دفاع از امنيت ايران به خيابان آمدند. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار