کد خبر: 889299
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹
فرمانده کل سپاه: پايان خط فتنه 96 را که با عوامل ضدانقلاب و منافقين رقم خورد اعلام مي‌کنم
‌فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با تأكيد بر اينكه دشمنان بدانند تهديدات دفاعي و امنيتي عليه ايران اسلامي ديگر جواب نمي‌دهد، گفت: امروز مي‌توانيم بگوييم روز پايان فتنه 96 است. سردار سرلشكر پاسدار محمدعلي جعفري، فرمانده كل سپاه در گفت‌وگو با خبرگزاري صدا و سيما و شبكه خبر با بيان اينكه اين وعده الهي است كه پس از هر فتنه و سختي، آساني مي‌آيد، افزود: دشمنان مي‌دانند به هيچ وجه نمي‌توانند جمهوري اسلامي ايران را از لحاظ دفاعي تهديد كنند و همه سرمايه خود را پس از دفاع مقدس براي عملي كردن تهديدات فرهنگي، اقتصادي و امنيتي عليه ايران اسلامي هزينه كرده‌اند و به ياري خدا در اين زمينه هم شكست آنها حتمي است. وي گفت: وقتي ملتي در منطقه‌اي پرآشوب پيروز ميدان باشد و زماني كه اربابي امريكا را نپذيرد و به نوچه‌هاي جيره خوار امريكا حتي نيم نگاهي هم نكند و در كنار مظلوم و مقابل ظالم قرار گيرد بايد هم تهديد شود و اين تهديدات هميشه بوده و خواهد بود و ما بايد دائماً بصير باشيم. سرلشكر جعفري تأكيدكرد: اقتدار، صبوري و بصيرت مردم هميشه ايام پيروزي را براي ايران و ايراني به ارمغان آورده است. 
   
قدرت و اراده خود را در عمل نشان مي‌دهيم

فرمانده كل سپاه تصريح كرد: براي استقلال جمهوري اسلامي ايران تا پاي جان استقامت مي‌كنيم و اين مرز و بوم به خاطر اقتداري كه دارد هيچ گاه با دولتي فحاش و ضعيف دهن به دهن  نمي‌شود و تنها در عمل، اراده و استقامت و قدرت خود را نشان خواهد داد. وي گفت: دشمنان و جيره خواران آنها مثل آل سعود تا مي‌خواهند فرياد بزنند و فحاشي كنند اما مي‌دانند راه ما و هدف ما در جهان نتيجه داده است. سرلشكر جعفري با بيان اينكه امريكا، صهيونيست‌ها و آل سعود به داعش دستور ورود به ايران را داده‌اند و برخي تيم‌هاي پيشروي آنها نيز وارد شده‌اند تا دست به انفجار و خرابكاري بزنند، تأكيدكرد: پيشروهاي اين گروه جنايتكار هم اكنون كاملاً تحت كنترل هستند و نيروهاي ضعيف اين گروهك تروريستي هم اگر جرئت دارند از مرزهاي ايران اسلامي عبور كنند. فرمانده كل سپاه افزود: به اميد خدا از اين مشكلات عبور مي‌كنيم و مسئولان بايد راه حل عبور از مشكلات را عمل به توصيه‌هاي مقام معظم رهبري بدانند چرا كه تمام توصيه‌هاي كاربردي را براي حل مشكلات، عدالت، اخلاق و سبك زندگي ايراني اسلامي به مسئولان ارائه كرده‌اند. 
  
بايد قدر مردم خوب و مقاوم ايران را دانست

سرلشكر جعفري گفت: بايد قدر مردم خوب، مقاوم، مؤمن و بصير و آگاه ايراني اسلامي را دانست، مردمي كه با وجود همه مشكلات در لحظه راه خود را از آشوبگران جدا كردند و هر كه در وسط صحنه بود در اين روزهاي آخر همه اغتشاشگر و جيره خوار بيگانه بودند. فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي افزود: خدا دشمنان ايران اسلامي را احمق آفريده است، چراكه با فرهنگ عاشورايي، استقلال‌طلبي و ظلم ستيري فرد فرد اين مرز و بوم آشنا نيستند و بيگانگان هرگاه بحراني ايجاد كردند، وحدت و همدلي مردم و مسئولان دوچندان شده است و اين انسجام و يكرنگي آسيب پذير نخواهد بود. سرلشكر جعفري با اشاره به اينكه مشكلات اقتصادي، گراني و بحث بيكاري هميشه دغدغه ملت ايران بوده است و در مقاطعي از زمان وضعيت از اين دوران هم سخت‌تر بوده است، گفت: مردم بايد دردها و مشكلاتشان توسط مسئولان به خوبي شنيده شود و بدانند مسئولان به فكر حل مشكلات مردم هستند. 
   
سپاه آماده است به كمك دولت بشتابد

وي با اشاره به دوستي‌هاي دروغين امريكا و غرب و صهيونيست‌ها با مردم ايران و همراه شدن با فتنه گران تأكيدكرد: اگر اين دروغ‌گويان، دلسوز و به فكر مردم ايران بودند هيچ گاه اين چنين مردم مظلوم ايران را تحريم نمي‌كردند. سرلشكر جعفري گفت: بعضي احساس مي‌كنند دوستي با امريكا وضعيت اقتصادي را بهتر مي‌كند اما اين افراد نگاهي به كشورهايي مانند مصر بيندازند كه همه چيز خود را فداي دوستي با امريكا كردند. وي افزود: اگر انصاف داشته باشيم مي‌بينيم رشد طبقه متوسط در كشور ما قابل توجه است و آمار جهاني نشان مي‌دهد بخشي از طبقه محروم وارد طبقه متوسط شده‌اند اما سبك توسعه و تبليغات و شيوه مصرف در كشور ما به سمتي است كه نگاه بيشتر مردم به قشر مرفه است و براي همين نيازها هيچ گاه تمام شدني نيست. سرلشكر جعفري گفت: سپاه آماده است به كمك دولت بشتابد و براي عملي كردن اقتصاد مقاومتي نيروهاي خود را متمركز كند تا با كمك هم از اين بحران عبور كنيم. وي با بيان اينكه در زمينه دفاعي و امنيتي از وضعيت بسيار خوبي برخورداريم، افزود: هميشه اعلام كرديم، آماده ايم ظرفيت گسترده و عظيم مهندسي و تجربه‌هاي خود را در خدمت حل بحران‌هاي معيشتي بگذاريم. 
   
هزينه سازش با بيگانه بيشتر از هزينه مقاومت

فرمانده كل سپاه گفت: امروز دشمن، شكست خورده از همه سياست هايش در منطقه تنها كاري كه مي‌تواند انجام دهد ايجاد ناامني در ايران اسلامي است و مردم و مسئولان ما بايد بدانند هزينه سازش كردن با بيگانه بسيار بيشتر از هزينه مقاومت است. سرلشكر جعفري تأكيدكرد: كشته سازي يكي از برنامه‌هاي اصلي فتنه گران و اربابان آنها در اغتشاشات اخير بود و مي‌خواستند كاملاً به صورت جدي و هدفمند جان مردم چه كودك و چه بزرگ را بگيرند و به گردن حكومت اسلامي ايران بيندازند. وي گفت: اين كشته سازي‌ها را در قهدريجان، ايذه و نجف آباد ديديدم كه حتي دو برادر بسيجي را با گلوله ساچمه‌اي و چاقو به شهادت رساندند و اين جنايات را از لابه لاي جمعيت هدايت مي‌كردند. فرمانده كل سپاه افزود: مردم جنوب شرق و شمال غرب كشور كه با ناامني‌هاي برآمده از ضدانقلاب و اشرار هميشه دست و پنجه نرم كرده‌اند و طعم شيرين امنيت را به خوبي مي‌دانند، نگذاشتند فتنه گران داخل آنها رسوخ كنند. 
  
آمادگي امنيتي و بصيرت مردم شكستي دوباره به دشمن تحميل كرد

وي تأكيدكرد: اگر دراين شرايط آمادگي‌هاي امنيتي نبود شدت اين فتنه بسيار گسترده تر از اين مي‌شد و از سوي ديگر شرايط فضاي مجازي نيز به هيچ وجه مناسب نبود و برخي به علت مصالح يا بي توجهي به هشدارها كنترل اين فضا را از دست دادند. سرلشكر جعفري گفت: آمادگي امنيتي ما و بصيرت مردم باعث شد دشمن شكستي دوباره را تجربه كند چراكه اگر وضعيت ما مانند مصر، تونس و ليبي بود شايد جمهوري اسلامي ايران ضرر جبران ناپذير را تجربه مي‌كرد. وي با بيان اينكه حجم تخريب‌ها و گستردگي فتنه در سال 88 بسيار بيشتر از فتنه 96 بود، افزود: آن فتنه، فتنه‌اي سياسي بود اما فتنه اخير پراكندگي بيشتري داشت. 
  
بايد از ملت غيور ايران اسلامي تشكر كرد

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در پاسخ به ادعاي برخي مسئولان استان خراسان رضوي مبني بر دخالت جريان منسوب به يكي از مسئولين سابق در آغاز اين تجمع و اعتراض در مشهد و برخي مناطق ديگر كه در ادامه از دست رها شد و به اغتشاش و فتنه رسيد، گفت: اين موضوع با فراخوان يكي از سايت‌هايي صورت گرفت كه وابسته به شخصي است كه اين روزها زبان به مخالفت خواني نسبت به اصل و ارزش‌هاي نظام گشوده است. سرلشكر جعفري تأكيدكرد: نيروهاي امنيتي درحال بررسي اين مسئله هستند و اگر به دخالت اين مسئول سابق برسند قطعاً متناسب با وضعيت و درخواست ناجا با او برخورد خواهند كرد. وي با بيان اينكه در فتنه اخير سپاه تنها در سه استان اصفهان، لرستان و همدان به طور محدود وارد عمل شد و افزود: بيشترين اجتماع شهري در اين فتنه در اوج آن تجمعي هزار و پانصد نفري بود و در كل كشور در اوج اغتشاشات نيز حدود 15 هزار نفر حضور داشتند. سرلشكر جعفري تأكيدكرد: بايد از ملت غيور ايران اسلامي تشكر كرد چون به محض اينكه متوجه شدند دست بيگانگان و فتنه گران در كار است راه خود را هوشمندانه از آنها جدا كردند و با تمام مشكلات اقتصادي كه داشتند به دفاع از آرمان‌هاي انقلاب و ايران اسلامي پرداختند. وي گفت: حضور هميشگي مردم در صحنه‌هاي سخت و بحران‌هاي انقلاب از جمله فتنه اخير باعث شد كه كار فتنه گران، سخت‌تر شود و نيروهاي امنيتي به سرعت بتوانند حلقه‌ها و سرحلقه‌هاي فتنه گران را شناسايي و دستگير كنند. 
‌  ‌ 
اغتشاشگران از سوي منافقين آموزش ديده بودند

سرلشكر جعفري افزود: بسياري از اغتشاشگراني كه از روز جمعه به بعد در مركز فتنه بودند همه آموزش ديده ضدانقلاب و منافقين بودند كه دستگير شدند و به شدت با آنان برخورد خواهد شد. وي با بيان اينكه زمينه و بهانه از پنج‌شنبه به دست ضدانقلاب افتاد، افزود: دشمنان به سرعت بر فضاي مجازي سوار شدند و براي فتنه‌گري به صحنه آمدند. سرلشكر جعفري تأكيدكرد: علاوه بر 5 هزار نيرويي كه خانم كلينتون اعلام كرد براي ايجاد آشوب و فتنه و ناامني در ايران آموزش داده‌اند، تعداد قابل توجهي ديگر از عوامل ضدانقلاب، سلطنت طلب و منافقين داخلي ماموريت يافتند اغتشاش و فتنه را گسترش دهند. فرمانده كل سپاه گفت: همزمان در فضاي مجازي با 3 هزار نيروي جديد شبكه سازي را آغاز كردند و در آستانه سالگرد حماسه 9 دي مشكلات اقتصادي را بهترين بهانه براي آشوب در كشور دانستند. سرلشكر جعفري افزود: عدم كنترل فضاي مجازي كه مديريت آن در خارج از كشور است و كوتاهي مسئولان در كنترل اين فضا نيز به اغتشاشات شدت داد، اما زماني كه فضاي مجازي كنترل شد، شاهد كاهش فتنه گري‌ها بوديم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به فتنه‌هاي سال 78 و 88 اشاره كرد و گفت: فاصله فتنه 96 دو سال كمتر از فتنه‌هاي ديگر بود چراكه با نفوذ انقلاب و مقاومت در قلب و ذهن مردم آزاده جهان و منطقه امريكا و صهيونيست‌ها و آل سعود قسم خوردند كه از ايران انتقام مي‌گيرند اما بايد به آنها گفت زهي خيال باطل. 
   
پايان اسكان موقت زلزله زدگان روستايي

سردار جعفري خبر مهم ديگري را اعلام كرد، 8 هزار و 100 كانكس تحويل زلزله زدگان غرب كشور شده است. وي گفت: 45 روز پيش رهبر معظم انقلاب به مناطق آسيب ديده آمدند و نگران اسكان موقت زلزله زدگان بودند كه ما قول داديم 45 روزه 8 هزار كانكس را تحويل مي‌دهيم و امروز 8 هزار و 100 خانواده در 8 هزار و 100 كانكس استقرار يافتند. وي افزود: همچنان در كنار مردم و دولت در اين مناطق هستيم و در صورت نياز براي ساخت و اسكان دائم به دولت كمك خواهيم كرد. فرمانده كل سپاه گفت: دولت بودجه‌اي را درنظر گرفته و با وامي كه به آسيب‌ديدگان مي‌دهد كار ساخت منزل در مناطق آسيب‌ديده با نظارت خود صاحب خانه آغاز مي‌شود و هرچند شايد اين مبلغ كم باشد اما سپاه پاسداران حاضر است در جابه‌جايي مصالح و خريد مصالح با قيمت پايين و كمك در ساخت خانه‌ها توسط گروه‌هاي جهادي و كمك قرارگاه سازندگي هزينه‌هاي ساخت مسكن را بسيار كاهش دهد. سردار جعفري افزود: سازماندهي 31 سپاه استاني كه هر استان رسيدگي به شش روستا را در دست گرفت و هدايت كمك‌هاي مردمي در روستاها و عملكرد ويژه قرارگاه سازندگي خاتم الانبيا در آواربرداري، افتخاري ديگر براي سپاهيان اسلام بود. وي تأكيدكرد: 120 هزار مترمربع فضاي استقرار كانكس‌هاي ساخته شده توسط سپاه است كه اتمام اين مأموريت بزرگ در روستاهاي دشت ذهاب را نيز اعلام مي‌كنيم. 
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
0
0
سپاه جان جانان است و در قلب مردم است
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
0
دوبحث اساسی و ریشه ای مطرح است :
اول بحث امنیت :
آشوب و فتنه و اخلال و .... را دستگاههای مربوطه باید مدیریت و با اخلالگران در امنیت و آسایش مردم برخوردی قاطع و قانونی ؛ بدون هر گونه ملاحظه ای انجام پذیرد ؛ از هر طیف و گروه و دسته و جریانی که میخواهند باشند .....
دوم : بحث اقتصاد و معیشت :
و اما در بحث تورم ؛ گرانی ؛ بی کاری ؛ تعطیلی مشاغل ، بخصوص تولیدی ها ؛ مباحث اقتصادی و معیشت مردم ؛ باید توسط سه قوه مقننه ، قضائیه و مجریه پیگیری شده و هر کدام بنوبه خود پاسخگوی ملت باشند .
هر کدام در حد خود دارای اهمیت ویژه بوده و باید بر اساس مُرّ قانون ، به آن پرداخته شود و هر جریان ، یا دستگاه ، یا نهاد و یا اشخاصی که متولی امورند ؛ باید بر اساس قانون ، مردم را قانع نمایند و هر فرد یا نهاد و دستگاه و... و حتی هر کدام از قوای سه گانه که در این کوتاهی ها نقش داشته اند باید با قاطعیت با آنان برخورد عادلانه صورت گرفته و خاطیان به اشد مجازات محاکمه گردند ....
یا حق .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
0
0
من حاضرم ثابت کنم
منظورم با مردم آمریکا نیست
سران آمریکا وحشی ترین ، خونخوار ترین ، متکبرترین، جنایتکارترین
بی رحم ترین
وحشی ترین درغگوترین مغرورترین
سران در طول تاریخ بشر هستند
تمنا دارم کمپینی راه اندازی شود و از همه مردم دنیا دعوت شود تا مردم دنیا این فریبکاران آدمکش را بشناسند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار