کد خبر: 889290
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي:
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با بيان اينكه رسانه‌ها وظيفه خود را در اتفاقات اخير به خوبي ايفا كرده‌اند، گفت: رسانه‌ها به سرعت فضاي دقيق اجتماعي كشور را دريافتند و مسير را در فضاي وحدت و انسجام اجتماعي پيش بردند.
سيدعباس صالحي روز چهارشنبه پس از جلسه هيئت دولت در جمع خبرنگاران درباره نقش رسانه‌ها براي آرام كردن جامعه در اتفاقات اخير اظهار داشت: رسانه‌ها به عنوان ركن پنجم زندگي اجتماعي طبعاً نقش زيادي در كنترل كردن فضاي بحران دارند و در حوادث اخير بعد از يكي ، دو روز اوليه كه شرايط تعريف نشده‌اي بود، رسانه‌ها به سرعت فضاي دقيق اجتماعي را دريافتند. وي ادامه داد: در شرايطي قرار داريم كه امنيت به عنوان نقطه مزيت اجتماعي ماست و اين مزيت منطقه‌اي و جهاني ايران است، بسياري تلاش دارند اين نقطه مزيت را به نقطه تهديد تبديل كنند و به سرعت با اين تحليل و نگاه، تصوير روشن‌تري از مسير پيدا كردند. 
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي تصريح كرد: رسانه‌ها در انتقال اخباري كه اتفاق مي‌افتاد، كوشا بودند، اما مسير را در فضاي وحدت و انسجام اجتماعي پيش بردند. 
صالحي همچنين در پاسخ به سؤالي در مورد جابه‌جايي نمايشگاه كتاب از شهر آفتاب به مصلاي تهران گفت: نامه‌اي به شهردار پيشين تهران براي رفع مشكلات شهر آفتاب نوشته شد تا امكان برگزاري نمايشگاه در شهر آفتاب مهيا شود. ولي به دليل پاره‌اي تغيير و تحولات در شهرداري تهران، امكان ساخت و ساز سالن‌ها ميسر نشد و به نظر مي‌رسد كه امسال اين نمايشگاه به مصلاي امام خميني(ره) منتقل شود و اميدواريم در سال‌هاي آينده اين زمينه فراهم شود و دوباره نمايشگاه كتاب به شهر آفتاب برگردد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار