کد خبر: 889289
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
همراه با جشنواره عمار در هشتمين روز از دوره هشتم
در آخرين روز از جشنواره فيلم‌هاي مردمي عمار، مستند بلند «قائم‌مقام»در اين جشنواره اكران خواهد شد.
محمد صادقي

هشتمين روز از برگزاري هشتمين جشنواره فيلم‌هاي مردمي عمار، امروز پنج‌شنبه با اكران آثاري براي گروه سني كودك و نوجوان از ساعت 10:15 تا 12 آغاز مي‌شود. در اين سانس فيلم‌هاي «آزادي»، «آهوانه»، «رؤياي گل‌ها»، «سلام»، «علمك» و «چريك كوچك» اكران مي‌شود. در سانس‌13 تا 14:15 مستند «سي و ششمين روز زمستان» در سالن شماره‌2 و «يك كوچه مهتاب» در سالن شماره 3 سينما فلسطين اكران مي‌شود. در سانس 14:30تا15:45 مستند «280 روز»، در سالن2 و فيلم داستاني «همسنگر» در سالن شماره 3 روي پرده مي‌رود. سالن شماره يك در ساعت 16 تا 17:45 ميزبان اكران فيلم‌هاي داستاني«سر به راه» و «چرخ» خواهد بود. در همين سانس سالن شماره 2، شاهد اكران «نار و انار» و «انتقام از يك انقلاب» است.

فيلم سينمايي «اشنوگل» به كارگرداني هادي حاجتمند و علي سليماني كه به موضوع شهداي غواص مي‌پردازد، در ساعت 17:45 در سالن شماره يك اكران مي‌شود. همين سالن در سانس 19:30 تا 21 مستند«زمستان يورت» و فيلم داستاني «بعد از ظهر» كه به فتنه 88 اشاره دارد، اكران مي‌كند. سالن شماره 3 نيز مستند بلند و جنجالي «قائم مقام» را كه مستند پرتره‌اي از آيت‌الله منتظري است، اكران مي‌كند. امروز يكي ديگر از سخنراني‌هاي ويژه جشنواره عمار با حضور دكتر ابراهيم فياض از ساعت 17:45 تا 19:15 برگزار خواهد شد. همچنين نشست «يك روز يك تجربه» كه به تجربه‌نگاري سريال«روزي روزگاري» مي‌پردازد با حضور امرالله احمدجو، نويسنده و كارگردان اين سريال خاطره‌انگيز برگزار مي‌شود. كارگاه آموزشي فيلمبرداري مقدماتي نيز در آخرين جلسه ميزبان حضور مهدي زمانپور كياسري، كارگردان مستند «مشتي اسماعيل» است كه ساعت 9 تا 12 در سالن شماره3 برگزار مي‌شود. همچنين نشست نقد و بررسي آثار داستاني و مستند نيز از ساعت 17:45 تا 19:30 برپا خواهد شد. 

با اكران فيلم‌ها در روز پنج‌شنبه، هشتمين جشنواره فيلم‌هاي مردمي عمار نيز به ايستگاه پاياني خود خواهد رسيد. مراسم اختتاميه اين جشنواره كه با معرفي و تقدير از برگزيدگان «عمار» همراه خواهد بود، روز جمعه، بعد از نماز مغرب و عشا در سالن شهيد آويني فرهنگسراي بهمن اجرا مي‌شود. با پايان جشنواره عمار، اكران‌هاي مردمي اين جشنواره، در مناطق مختلف كشور ادامه مي‌يابد و عملاً كار اصلي جشنواره كه نمايش فيلم‌هاي مرتبط براي مردم اقصي نقاط ايران است، جريان خواهد داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار