کد خبر: 889275
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
مرد شرور كه با همدستي سه نفر از دوستانش سناريوي آدم‌ربايي را طراحي كرده بود، بازداشت شد.
به گزارش خبرنگار ما، تيرماه امسال بود كه مأموران پليس از حادثه آدم‌ربايي در يكي از خيابان‌هاي غربي تهران با خبر شدند. بررسي مأموران نشان داد لحظاتي قبل سرنشينان خودرويي قصد داشتند مرد موتور‌سواري را بربايند كه رهگذران مانع آدم‌ربايي مي‌شوند. همچنين مشخص شد مرد موتور‌سوار در اين حادثه به شدت زخمي و به بيمارستان منتقل شده است. بنابراين مأموران براي تحقيق راهي بيمارستان شدند. شاكي در توضيح ماجرا گفت: من كترينگ تهيه غذا دارم. دقايقي قبل از حادثه مردي تماس گرفت و چند پرس غذا سفارش داد. در حال بردن غذا به آدرس داده شده بودم كه ناگهان چهار سرنشين خودروي پژويي راه مرا سد كردند و قصد داشتند به زور مرا بربايند. وقتي مقاومت كردم آنها مرا با چاقو زخمي كردند و در ادامه هم رهگذران به كمك من آمدند و آدم‌ربايان فرار كردند، اما رهگذران شماره پلاك خودروی آنها را يادداشت كردند. 
پس از طرح اين شكايت تيمي از كارآگاهان به دستور قاضي سهرابي، بازپرس شعبه نهم دادسراي امور جنايي تهران براي شناسايي متهمان وارد عمل شدند. در حالي كه تحقيقات درباره اين حادثه ادامه داشت مأموران با شكايت مشابه ديگري روبه‌رو شدند كه بررسي‌ها نشان مي‌داد مرد پژو سواري قصد ربودن مرد ديگري را داشته، اما اين بار هم پس از زخمي كردن او موفق به آدم‌ربايي نشده‌اند. 
در نهايت مأموران در بررسي‌هاي تخصصي به ردپاي‌ شرور سابقه داري به نام شاپور رسيدند و وي را به عنوان مظنون بازداشت كردند. صبح ديروز متهم به دادسراي امور جنايي منتقل شد. وي در بازجويي‌ها به تلاش برای آدم‌ربايي دو مرد اعتراف كرد. وي گفت: مدتي بود مرد آشپزباشي پشت سرم حرف مي‌زد به همين دليل روز حادثه همراه يكي از دوستانم به نام شهروز براي انتقام‌گيري قصد ربودن او را داشتم كه موفق نشدم. وي درباره شاكي دوم نيز گفت: آن روز شاكي دوم با من چشم در چشم شد كه او را با چاقو زدم، اما قصد آدم‌ربايي نداشتم. متهم در پايان مدعي شد كه شهروز مدتي قبل در درگيري به قتل رسيده است. در حالي كه بررسي‌هاي پليسي حكايت از اين داشت چنين فردي در ليست كشته‌ها ثبت نشده است، متهم براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار