کد خبر: 889212
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: بر اساس سیاست دولت اشتغالزایی جوانان است سال آینده ۲۰ هزار شغل جدید در استان اردبیل ایجاد می‌شود.
به گزارش خبرنگار جوان‌آنلاین از اردبیل، اکبر بهنام جو در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت های اساسی مسئولان استان ایجاد اشتغال است که در این زمینه با برنامه‌ریزی هایی که انجام شده سال آینده 20 هزار شغل در استان اردبیل ایجاد می‌شود و این امر شعار نبوده و به صورت عملی تحقق می‌یابد.

وی اشتغال و کارآُفرینی در منطقه اولویت اساسی است، افزود: در این زمینه جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت های استان حائز اهمیت بوده که باید تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی در شکوفایی ظرفیت های استان و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی پیشگام باشند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: مهم ترین محورهای استان برای توسعه کشاورزی صنعت و خدمات است و باتوجه به ظرفیت های شهرستان ها این محورها مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد تا بتوانیم در شهرهایی که ظرفیت های متناسبی دارند ایجاد اشتغال کرده و پویایی اقتصاد منطقه را بهبود بخشیم.

بهنام‌جو گفت: توسعه تمام شهرهای استان اردبیل برنامه‌ریزی اساسی است که انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران برای توسعه مناطق تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

وی اظهار کرد: یکی از پروژه‌های اصلی استان اردبیل که مطالبه اصلی مردم نیز است پروژه راه‌آهن می‌باشد که در این زمینه اعتبارات خوبی جذب شده و با برنامه ‌ریزی های انجام شده این پروژه تا سه سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

استاندار اردبیل افزود: تابلوی روزشمار پروژه راه‌آهن اردبیل در سطح شهر اردبیل نصب می‌شود تا مردم از نحوه اجرای عملیات راه‌آهن اردبیل باخبر شوند و این پروژه برای ما اولویت دار است.

بهنام‌جو بیان کرد: مطالبات اجرای راه‌آهن اردبیل-پارس‌آباد نیز انجام می‌شود چرا که این پروژه با همسایگی با آذربایجان توجیه اقتصادی دارد و می‌تواند شمال استان را نیز تحت پوشش قرار دهد.

وی از تلاش برای جذب بودجه از صندوق توسعه ملی خبر داد و افزود: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا اعتبارات مناسبی جذب کنیم که بتوانیم گام بزرگی در پویایی اقتصاد و اشتغال منطقه برداریم.

استاندار اردبیل اظهار کرد: تغییر برخی فرمانداران در اردبیل نیز مبنای کار قرار گرفته است و مهمترین اولویت ما حمایت از مدیران کاربلد است که همسو با سیاست‌های دولت حرکت کرده و سابقه و توانایی بیشتری در اجرای امور داخلی داشته باشند.

بهنام‌جو گفت: سند توسعه صادرات استان اردبیل نیز طی دو ماه آینده تصویب می‌شود تا بتوانیم ظرفیت‌های صادراتی استان را شناسایی و تحولات عظیمی در صادرات محصولات کشاورزی و سایر بخش‌ها ایجاد کنیم.

وی از سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت و معدن خبر داد و افزود: این امر برای ما حائز اهمیت است که در همین رابطه مطالعات اکتشاف معدن در اردبیل آغاز شده است.

استاندار اردبیل از توجه ویژه به برنامه‌های فرهنگی خبر داد و اظهار کرد: در این زمینه باید همه تلاش کنیم تا بتوانیم دغدغه‌ها موجود را برطرف کنیم.

وی با اشاره به آرامش و امنیت در استان اردبیل گفت: مهم ترین هدف ما ارتباط و تعامل با مردم است و در این زمینه بنده و مدیران آمادگی کامل داریم تا دیدارهای خود با مردم را افزایش دهیم که بتوانیم باتوجه به ظرفیت‌های موجود دغدغه‌های مردم را برطرف کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر