کد خبر: 889210
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۷ گفت: در جلسه امروز مقرر شد تا ۱۵۰۰ میلیارد تومان از عوارض دریافتی برق برای توسعه شبکه برق روستایی اختصاص یابد.
 تسنیم: علی اصغر یوسف‌نژاد سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۷ در نشست خبری امروز چهارشنبه ۱۳ دی این کمیسیون اظهار داشت: جلسه امروز کمیسیون به ادامه بررسی مباحث مربوط به درآمد‌های بودجه ۹۷ اختصاص داشت که تقریبا بررسی اجمالی درآمد‌ها به پایان رسید.

وی افزود: در جلسه امروز بعدازظهر الحاقیه‌های پیوست درآمدی بررسی می‌شود و روز پنجشنبه و جمعه نیز کمیته‌های ۵ گانه فعال هستند و درباره مباحث مهمی، چون حامل‌های انرژی، اشتغال، هدفمندی یارانه‌ها و بدهی‌های دولت به بخش خصوصی اظهارنظر می‌کنند و در نهایت بسته‌های پیشنهادی این کمیته به کمیسیون تلفیق ارجاع خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۷، با اشاره به مصوبات جلسه عصر روز گذشته و صبح امروز گفت: بر اساس مصوبه‌ای که در کمیسیون داشتیم کلیه واحد‌ها و مدارس سراسر کشور از پرداخت هزینه آب، برق و گاز تا سقف الگوی مصرف معاف هستند.

یوسف‌نژاد ادامه داد: در مصوبه‌ای دیگر صندوق بازنشستگی کشور که ۵۵ درصد از سهام شرکت دخانیات را در اختیار دارد مکلف شد تا ۵۵ درصد از سود به دست آمده از شرکت دخانیات را به حقوق کارکنان صندوق بازنشستگی فولاد اختصاص دهد.

وی همچنین درباره معافیت مالیاتی کارکنان دولتی و غیردولتی افزود: سقف معافیت مالیاتی کارکنان دولتی و غیردولتی به میزان ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در ماه و برای مشاغل و اصناف یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تصویب شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۷ افزود: مصوبه دیگر این بود که ۱۵۰۰ میلیارد تومان از عوارض دریافتی برق مصرف صرف حمایت از تولید برق تجدید‌پذیر و توسعه شبکه روستایی اختصاص پیدا کند.

وسف نژاد ادامه داد: در مصوبه دیگری وزارت کار و ارتباطات و دستگاه‌های وابسته به آن‌ها مجاز شدند تا سقف ۵۰۰ میلیارد تومان اموال‌شان را بفروشند و منابع حاصله را صرف افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون و بانک سرمایه کنند.

وی گفت: در مصوبه دیگر کمیسیون تلفیق، به شرکت توانیر اجازه داده شد سهام مازاد بر ۴۹ درصد شرکت توانیر را تا سقف ۲۵ هزار میلیارد تومان به بخش غیردولتی با رعایت اصل ۴۴ و با اولویت شهرداری‌های کشور واگذار کند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۷ افزود: در مصوبه دیگری مقرر شد درآمد‌های ناشی از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و تعاونی در قرارداد‌های مشارکتی از معافیت مالیاتی خاص برخوردار باشد.

نماینده مردم ساری در مجلس تصریح کرد: طبق مصوبه دیگر کمیسیون تلفیق، مازاد درآمد‌های اختصاصی دستگاه‌های اجرایی از سقف رقم پیش‌بینی شده در بودجه ۹۷ توسط همان دستگاه به شرط تایید سازمان برنامه و بودجه قابل هزینه است.

وی افزود: طبق مصوبه دیگر کمیسیون تلفیق، شرکت ملی گاز مکلف شده برای گازرسانی شهر‌ها و روستا‌های استان سیستان، بلوچستان و هرمزگان ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه کند.

یوسف‌نژاد در پایان اضافه کرد: بر اساس مصوبه دیگر کمیسیون تلفیق، سازمان امور مالیاتی موظف شد مالیات و عوارض ارزش افزوده واحد‌های تولیدی و خدماتی مستقر در هر استان توسط اداره کل امور مالیاتی همان استان وصول و توزیع شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
0
0
شیر مدارس را قطع کردید و حالا دروغی دیکر. اکر هم اینجنین باشد به یکباره تمام بول اب و برق و کاز مدارس را یکجا اول سال از اولیل میکیرند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار