کد خبر: 889209
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
نماینده اردبیل:
نایب رئیس کمیسیون تلفیق مجلس گفت: یکی از مهم ترین طرح ‌های بررسی شده افزایش سطح معیشتی نیازمندان می‌باشد.

به گزارش خبرنگار جوان‌آنلاین از اردبیل، محمد فیضی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشکلات معیشتی و بیکاری بعنوان معضلی مهم در جامعه وجود دارد اما نمایندگان و مسوولان در تلاش برای رفع این معضل هستند.

وی با اشاره به این که حضور مردم در خیابان ها به دلیل مشکلات معیشتی نباید فرصتی برای سوء استفاده مخالفان ملت ایران باشد تشریح کرد: مردم عزیز ایران که سال ها برای تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده و هزاران شهید و جانباز در این راه داده اند صاحبان اصلی این انقلاب هستند.

نماینده اردبیل افزود: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی موظف به پیگیری مطالبات مردم و حل مشکلات آنها هستند.

فیضی اظهار کرد: دشمنان این ملت که سال ها با ترفند های مختلف نتوانستند مانع اتحاد و همدلی مردم ایران شوند امروز مشکلات معیشتی مردم را بهانه کرده و از طریق فضازی مجازی و رسانه ها بیگانه قصد متشنج کردن کشور را دارند اما مشکلات معیشتی مردم از خارج کشور حل نمی شود.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق مجلس با دعوت از مردم برای پیگیری های مشکلات خود از طریق قانونی، توصیه کرد که از تخریب اموال مردم و امکانات شهری خودداری کرده و در فضای دوستانه با خادمین ملت‌ پیگیر رفع مشکلات باشند.

وی همچنین اظهارامیدواری کرد دولت و ملت با همدلی و همزبانی ، امید و نشاط را در سراسر ایران برای تمام اقشار مردم فراهم کنند.

فیضی توجه به افزایش سطح معیشتی نیازمندان را یکی از مهم ترین طرح ‌های بررسی شده در کمیسیون بودجه و بودجه مجلس شورای اسلامی دانست و افزود: در سالیان گذشته عدم توجه لازم به سطح معیشتی فقرا و کمک به نیازمندان برای خروج از باتلاق اقتصادی جامعه از جمله حلقه ‌های مفقوده این کمیسیون بوده است.

وی افزود: رسیدگی به مشکلات معیشتی با پشت میزنشینی حل نخواهد شد ، نباید منتظر بخشنامه و نامه نگاری های شد ، مسوولان آنها باید در بین مردم حاضر شده و مشکلات را بررسی و حل کنند.

وی گفت: ما نمایندگان مجلس نیز به عنوان خادمان ملت تمام سعی کنیم تا با تصویب قوانین و ارائه پیشنهادات مناسب راه را برای توسعه هر چه بیشتر کشور باز نماییم‌.

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین افزود: با توجه به آخرین تصمیم گیری های اتخاذ شده در کمیسیون تلفیق بودجه مجلس ، در تمام دستگاه های استانی تخصیص بودجه بر اساس نوع عملکرد ها خواهد بود و باید تلاش و نتیجه کار بهتری در عملکرد مسوولان دیده شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر