کد خبر: 889208
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
فرماندار اردبیل:
فرماندار اردبیل گفت: بیش از ۸ تن تخم‌ مرغ در مناطق مختلف شهرستان اردبیل توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان‌آنلاین از اردبیل، جواد زنجانی در جلسه کمیته تنظیم بازار در فرمانداری اردبیل اظهار داشت: تخم‌ مرغ وارداتی وارد کشور شده که از این طریق مقداری نیز به استان اردبیل وارد شده که قرار است از امروز بیش از 8 تن تخم‌مرغ در مناطق مختلف اردبیل توزیع شود.

وی با اشاره به اینکه اولویت توزیع تخم‌ مرغ در مناطق محروم، حاشیه‌ای و مراکز تعاونی و رفاه است، افزود: انتظار می‌رود با توزیع این مقدار تخم‌ مرغ دغدغه‌های موجود در باره این محصول کاهش یابد.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: قیمتی که برای تخم‌ مرغ در نظر گرفته شده 8 هزار تومان بوده که در صدد هستیم با جذب سهمیه بیشتر بتوانیم مقدار بیشتری از این محصول را در مناطق مختلف اردبیل توزیع کنیم.

زنجانی گفت: در حال‌حاضر نظارت همه‌جانبه‌ای بر قیمت فروش محصولات موردنیاز مردم وجود دارد و در برخی کالاها که قیمت آن افزایش یافته برنامه‌ریزی شده تا در بین اقشار مختلف مردم توزیع شود.

وی بیان کرد: خوشبختانه امسال در بحث بهای گاز و برق شاهد افزایشی نبودیم فقط درباره انشعابات برق 20 درصد افزایش را داشتیم و مهمترین اولویت ما برطرف کردن دغدغه‌های مردم در حوزه تامین اقلام و کالاهای موردنیاز است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر