کد خبر: 889186
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه اغتشاشات روزهای اخیر به طور قطع روی کسب و کار مردم تاثیر بدی گذاشته است، گفت: قیمت‌های ارز و بورس از این نا آرامی‌ها تاثیر پذیرفته‌اند و انعکاس آن بر بخش‌های کشاورزی، صنعت و...خواهد بود.
تسنیم: غلامعلی فارغی رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران در واکنش به اغتشاشات روز‌های اخیر اظهار کرد: بخشی از ناآرامی‌های روز‌های اخیر ممکن است ناشی از مسائل اقتصادی باشد، اما مسائل اقتصادی در واقع دستاویزی برای تحریک مردم قرار گرفته است.

وی افزود: مردم می‌دانند این نوع حرکات تحریک‌آمیز به نفع کشور نیست و تا به امروز نیز سعی کرده‌اند که مسائل خود را به شکل مدنی و اصولی پیش ببرند و بعد از این نیز همین‌طور خواهد بود و کسانی که اقدام به تخریب اموال می‌کنند صف جداگانه‌ای از مردم دارند.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: وقتی درباره موضوع گرانی تخم مرغ صحبت می‌شود باید توجه شود که سهل‌انگاری صددرصدی متوجه دولت نیست، زیرا اتفاقی است که در سطح جهان افتاده و ما نیز از آن تاثیر پذیرفته‌ایم.

ویبا بیان اینکه مردم وقتی در جریان این مشکلات باشند توجیه خواهند بود، تصریح کرد: دولت نیز برای واردات این محصول اقدام کرده است و در چند روز آینده شاهد تعادل بیشتر بازار خواهیم بود.

فاروغی با بیان اینکه اتفاقات روز‌های اخیر به طور قطع روی کسب و کار مردم تاثیر گذاشته است، گفت: قیمت‌های ارز و بورس از این نا آرامی‌ها تاثیر پذیر هستند و انعکاس آن بر بخش‌های مختلف اقتصادی کشور نظیر کشاورزی و صنعت و تولید خواهد بود.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر اینکه اقتصاد کشور به طور قطع از اغتشاشات روز‌های اخیر تاثیر پذیر خواهد بود گفت: این نا آرامی‌ها ما را دچار مشکل می‌کند، زیرا این امر فضای ناامنی بر اقتصاد تحمیل می‌کند.

وی در پایان گفت: در نتجیه این اغتشاشات، نگاه از بیرون به کشورمان باعث القای فضای ناآرامی اقتصاد در ایران می‌کند و در نتیجه این امر بر روی تجارت ما با سایر کشور‌ها تاثیرگذار خواهد بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار