کد خبر: 889182
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار البرز گفت:بانک های عامل این استان مکلف به پرداخت حداکثر سقف تسهیلات بانکی به متقاضیان بهزیستی و کمیته امداد (ره) شده اند.

عبادالله کامکار در نشست بررسی وضعیت روند پرداخت تسهیلات بانک های عامل در دو بخش بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) افزود: این تصمیم درپی دستور اکید استاندار البرز در نهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان مبنی بر بررسی وضعیت تسهیلات بانک های عامل در حوزه بهزیستی و کمیته امداد(ره) اخذ شده است.

وی ادامه داد: متقاضیان دو دستگاه حمایتی مذکور، در بخش های مشاغل خانگی و خوداشتغالی از حداکثر سقف تسهیلات بانکی دراین زمینه برخوردار می شوند.

کامکار گفت: متقاضیان مشمول دریافت تسهیلات فوق با مراجعه به کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی استان می توانند با تشکیل پرونده نسبت به دریافت تسهیلات بانکی خود اقدام کنند.

وی با اشاره به سهم تسهیلات بانکی استان در دو بخش مذکور گفت: اعتبار بهزیستی از بند د تبصره 16 قانون بودجه سال 96، 28 میلیارد و200 میلیون تومان و اعتبار کمیته امداد امام (ره) نیز 28 میلیارد تومان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار البرز خاطرنشان کرد:علاوه بر این کمیته امداد امام (ره) نیز علاوه بر این از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری ملزم به پرداخت 50 میلیارد تومان سهم تخصیصی به متقاضیان شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار