کد خبر: 889178
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و مسافرشهری شهرداری کرج
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و مسافرشهری شهرداری کرج با بیان اینکه بیش از ۶ هزار تاکسی فرسوده در کلانشهر کرج وجود دارد گفت: درطرح نوسازی این ناوگان ۱۰۰ تاکسی جدید وارد شهر کرج شده است.

عزیز صدر نژاد با بیان اینکه نصب کاتالیست در تاکسی های شهر اجباری است گفت: تاکسی ها و ماشین های جدید سیستم کاتالیست در آنها نصب شده است ولی تاکسی های قدیمی تر که مدل ۸۰ تا ۸۹ هستند  کاتالیست ندارند اگر هم داشته باشند نیاز به تعویض دارند.

وی در ادامه گفت: بعضی از رانندگان با این دیدگاه که کاتالیست ، قدرت و سرعت ماشین را پایین می آورد آن را از خودروی خود جدا می کنند اما اخطار لازم در خصوص نصب کاتالیست به تاکسی ها داده شده است.

صدرنژاد با بیان اینکه اگر امکانش باشد این  کاتالیست را بر ناوگان اتوبوسی نیز نصب خواهیم کرد افزود: در طرح نوسازی ۱۰۰ تاکسی وارد سیستم ناوگان شهری شده است ضمن آنکه در برنامه داریم تا ۵۰۰ تاکسی جدید دیگر وارد ناوگان شهری شود.

وی با اعلام اینکه بیش از ۶ هزار تاکسی فرسوده در کلانشهر کرج وجود دارد گفت: در جهت بالا بردن فرهنگ صحیح رفتاری ترافیکی ارائه آموزش های لازم در این خصوص در دستور کار سازمان سازمان تاکسیرانی قرار گرفته و اجباری است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و مسافر شهری شهرداری کرج همچین در مورد جانمایی صحیح ایستگاه تاکسی ها در سطح شهر کرج گفت: در حال پیگیری هستیم تا مصوبه شورای عالی استان را در زمینه جانمایی ایستگاه های تاکسی بگیریم  تا اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.

عزیز صدر نژاد درخصوص ورود اتوبوس های نو به ناوگان شهری نیز گفت: در حال حاضر هیچ اتوبوسی وارد ناوگان اتوبوسرانی نشده است و اگر اعتبارات لازم تخصیص یابد ۲۰۰ اتوبوس وارد سیستم خواهد شد.

 وی در پایان با بیان اینکه در حال پیگیری هستیم تا این تعداد اتوبوس جدید وارد ناوگان حمل و نقل شهری شود گفت: اگر اتوبوس ها با فاصله زمانی طولانی وارد ایستگاه ها می شوند به دلیل کمبود تعداد اتوبوس در کرج است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار