کد خبر: 889173
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی :
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: زندان رجایی شهر جابجا نمی شود.

محمد جواد کولیوند با توضیح در خصوص برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای انتقال برخی از زندان های کرج، اظهار کرد: بحث انتقال زندان رجایی شهر به خارج از استان به طور کامل منتفی است.

وی ادامه داد: زندان رجایی شهر یک زندان تخصصی و حکومتی است به همین دلیل امکان جا به جایی آن وجود ندارد.

وی توضیح داد: برای انتقال زندان های قزل‌حصار یک و دو نیز به اعتبار و سرمایه گذاری زیادی نیاز است که در صورت تامین انجام می شود.

کولیوند افزود: شهروندان البرزی باید بدانند روند انتقال زندان ها از استان به دیگر نقاط کار ساده ای نیست و به زمان نیاز دارد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هدف انتقال زندان ها از استان اظهار کرد: با انتقال برخی زندان های استان به سایر مناطق کشور قصد داریم جمعیت زندانیان استان را کاهش دهیم و صرفا زندانیان استان خودمان را مدیریت کنیم.

کولیوند اظهار کرد: بدون شک وجود زندانیانی از دیگر استان های کشور در البرز تبعات اجتماعی نامناسبی دارد که در نهایت باعث افزایش آسیب ها و آمار جرم در البرز خواهد شد.

وی با اشاره به انتقال زندانیان تهرانی به ندامتگاه های در حال ساخت اطراف تهران تاکید کرد: با بهره‌برداری کامل از ندامتگاه «فشافویه» ورامین، زندانیان تهرانی‌ که در این استان هستند، منتقل می شوند تا بخشی از مشکلات استان مرتفع شود.

کولیوند افزود: زندان «شهید کچویی» نیز در حال حاضر به محلی برای آموزش مهارت‌های شغلی به زندانیان تبدیل شده است و آنها مهارت‌هایی مانند صافکاری، نقاشی، نجاری و دیگر فنون را آنجا می‌آموزند و عملا زندانی که به صورت شبانه‌روز آنجا باشد، نداریم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار