کد خبر: 889170
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از جلسه اعضای این کمیسیون با مسئولان سازمان استاندارد برای جلوگیری از ورود خودروهای چینی بی‌کیفیت به کشور خبر داد.
تسنیم: رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از جلسه اعضای این کمیسیون با مسئولان سازمان استاندارد برای جلوگیری از ورود خودرو‌های چینی بی‌کیفیت به کشور خبر داد.

عزیز اکبریان رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه عوامل مختلفی در ایجاد آلودگی هوا نقش دارند، گفت: خودرو‌های فرسوده‌ای که بالای ۷۰ سال سن دارند و همچنان در جاده‌ها تردد می‌کنند و اکسیژنی که در اثر مصارف خانگی تولید می‌شود از عوامل مهم آلودگی هوا در کشور هستند.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های مجلس، سازمان استاندارد به خودروسازان و وارد کنندگان آن اعلام کرده حدود ۲۵ خودرو استاندار‌های لازم را ندارد و اگر در سقف زمانی تعیین شده اشکالات آن‌ها برطرف نشود اجازه تولید و واردات آن‌ها را نخواهد داد، افزود: بیشتر خودرو‌های که سازمان استاندارد اعلام کرده بی‌کیفیت هستند خودرو‌های چینی هستند که مصرف سوخت آن‌ها نیز بالا است.

نماینده مردم کرج در مجلس با اعلام اینکه سازمان استاندارد باید طبق قانون مانع ورود خودور‌های چینی بی‌کیفیت به کشورمان شود، گفت: جلساتی نیز با مسئولان سازمان استاندارد در این زمینه داشته‌ایم و تذکرات را به آن‌ها داده‌ایم تا مانع ورود خودرو‌های بی‌کیفیت چینی به کشور شوند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
0
0
جرا از خودرو های بی کیفیت جینی اسم نمیبری ایا تمامشان اشغال هستند یا تعدادی لطفا اسم ببر تا مردم بیخودی هزینه نکنند. معلومه نماینده کرج دلش به حال مردم نسوخته ظاهرا داره ضرر از جیب میکنه بابت این قبیل خودروها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
0
0
راستی واردات خودرو های بی کیفیت فرانسوی و بد ریخت فرانسوی. برای کمیسیون صنایع مجلس چه سودی داره
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار