کد خبر: 889153
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
مزدوران غرب و سعودي پريشب در کهريزسنگ نجف‌آباد با شليک مستقيم از تفنگ شکاري، پاسدار سجاد شاه‌سنايي‌ را که مدافع حرم و همرزم شهيد حججي و پدر دو کودک 2 و 5 ساله بود، به شهادت رساندند. شبکه العربيه سعودي، شبکه ملکه انگلستان و شبکه‌هاي صهيونيستي با تصاوير مشابه و گزارش‌هايي با دو محور دروغ و اغراق در پوشش اين جنايت‌ها هم‌پيمان شده‌اند.
شهيد سجاد شاه سنايي مدافع حرم و همرزم شهيد حججي با تير مستقيم مزدوران غرب و سعودي اين بار نه در حرم كه در حريم و وطن خود به شهادت رسيد. اغتشاشگران كه با اسلحه شكاري وارد تجمعات مردمي در كهريزسنگ نجف‌آباد شده بودند، سجاد را كه پدر دو فرزند 2 و 5 ساله است، به همراه چند پاسدار ديگر از نيروهاي هوافضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي هدف گرفتند كه سجاد شاه‌سنايي به شهادت رسيد و چند نفر ديگر زخمي شدند. 
ديروز رئيس‌جمهور كشورمان گفت كه امريكا و مزدوران عرب منطقه‌اي‌اش از پيشرفت‌هاي ايران در سال‌هاي اخير و پيروزي‌هاي سياسي و نظامي ما در منطقه و وحدت ملي ايرانيان و انتخابات باشكوه ايران و نيز از همه موفقيت‌هاي ايران اسلامي در سال‌هاي اخير عصباني شده‌اند و اين عصبانيت خود را مي‌خواهند به گونه‌اي تلافي كنند كه اين بار اين كار را با هدايت اغتشاشگران و اخلالگران در امنيت عمومي روزهاي اخير انجام دادند.

در ناآرامي‌هاي روزهاي اخير، اغتشاشگران فقط در چند شهر دست به اسلحه بردند و به سمت مردم و نيروهاي نظامي شليك كردند. در يك شهر نيز با به دست گرفتن كنترل خودروي آتش‌نشاني و رها كردن آن به سمت خودروي پرايد، سرنشينان آن را كه يك پدر و پسر بودند، مظلومانه كشتند.  خون اين شهروندان ايراني به دست كساني به زمين مي‌ريزد كه رفتار‌ اغتشاشگرانه آنها با اشتهاي فراوان در شبكه‌هاي العربيه سعودي و شبكه ملكه انگلستان با تصاوير و گزارش‌هاي مشابه كه دروغ و اغراق دو ركن اصلي آن است، پوشش خبري داده مي‌شود. شبكه ملكه (بي‌بي‌سي) در همين مورد خودروي آتش‌نشاني بدون اشاره به ربودن خودرو به دست اغتشاشگران و خلاص كردن دنده آن روي پل، گزارش كرد كه «چند نفر هم در برخورد خودروي آتش‌نشاني با يك پرايد كشته شدند(!)» رهبر انقلاب ديروز فرمودند كه «دشمنان با پول، سلاح و سياست خود عليه ملت ايران هم‌پيمان شده‌اند. » هم‌پيماني بي‌بي‌سي با العربيه و توئيت‌هاي ترامپ و شبكه‌هاي صهيونيستي، نماد همين هم‌پيماني است. 

براي وهابيون سعودي، دشمني با ملت ايران يك تجربه چند‌ده‌ساله و براي صهيونيست‌ها تجربه‌اي طولاني‌تر و براي امريكايي‌ها، تجربه‌اي يكصد ساله است اما براي خبرنگاران، مجريان و كارشناسان ايراني بي‌بي‌سي كه در همين سال‌هاي اخير جيره‌خوار ملكه انگليس شده‌اند، ننگي است كه تا ابد از دامان به لجن كشيده آنها پاك نخواهد شد. 
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
0
0
خطاب یک مدافع بی چشمداشت به اغتشاشگران اغفال شده و یا مزدور
قدری فکر کن که اگر می خواهی به پای دشمن بیفتی آیا بهتر نیست به پای خودت بیفتی (خودی اقبال لاهوری)
اگر می خواهی نابود شوی، اگر می خواهی خانه ات را خراب کنی، چرا دشمن را دعوت به این کار می کنی؟
آیا دلت نمی لرزد وقتی دیواری در خانه همسایه ات بلرزد، پس چرا طوفان و زلزله را برای خانه ات فرا می خوانی؟ تو که دلت به حال همسایه می سوزد حد اقل! خانه ات اگر خراب شود همسایه در امان نخواهد ماند!
شمشیری آویخته ای که تو خواهان افتادنش هستی، آیا به گردن تو رحم خواهد کرد؟
طوفانی که فرایش می خوانی، آیا با تو پیوند خویشی دارد؟
آیا آنچه می حواهی غیر از باتلاق شب است؛ باتلاق شب را می فهمی؟ و هنگام شب در باتلاق افتادن را؟
تف سربالا را که می فهمی که، ای آن که نام ایران می بری و تیشه به ریشه آن می زنی؟
می دانی که دشمن این خاک، گذشته های این سرزمین را در حد حرف و سخن قبول دارد ولی برای حال و آینده اش به تو حق اندیشیدن نمی دهد و خواهان نابودی آن است!
آحمق تر از آن کس کیست که دشمن را می شناسد اما چشم می پوشد و داد می زند که صدای وجدانش را نشنود و به هر قیمتی به او اعتماد می کند؟
ویزای آمریکا!
می دانی چه کسانی به آمریکا رفت و آمد می کنند از ایران؟ آیا بسیحیان و پاسداران و انقلابیون و مدافعان حرم را دیدید که به دبی و ترکیه بروند و به پاکستان و کشورهای دیگر و ریش بتراشند و حجاب زن و بچه خود را بردارند و با هزار ذلت و خفت برای به دست آوردن ویزا التماس کنند!!! آیا این همقطارانت نیستند که به چنین ماجراجویی هایی دست می زنند و به هر قیمتی، آری به هر قیمتی ـ از خیانت به کشور گرفته تا دست کشیدن از اعتقادات و۔۔۔ ـ می خواهند به آمریکا بروند و می روند؟؟؟ آیا نمی دانی که همان آمریکایی که شما این همه به آن اعتماد دارید و حتی حاضرید برای خشنودی اش "نه غزه نه لبنان و نه اسلام و نه قرآن" بگویید اکنون می توانید به آمریکا بروید؟ نمی دانید که آمریکا حتی دیگر ایرانی جماعت را قبول ندارد گرچه عده از این ایرانی جماعت خود را خوار و خفیف کنند و مرتد شوند؟؟؟؟
کسی که برای خشنودی آمریکا می گوید نه اسلام نه قرآن، کسی که پرچم جمهوری اسلامی را به آتش می کشد آیا می تواند ایران را دوست داشته باشد؟ ایرانی که بدون اسلام و قرآن باشد مورد پسند دشمن است و گرفتار بلاهایی می شود که قبل از این دیگران گرفتارش شده اند... می دانید رییس جمهور دیوانه آمریکا این روزها با پاکستانی که همه وجود و هویت خود را فدای منافع آمریکا کرده، چگونه است؟ فکر می کنی با تو پیمان برادری دارد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
0
0
معلوم که حججی های مظلوم و دوستدار اهل بیت باید حتی در مناقشات داخلی و خارجی خرج بشوند و تا بحال دیده نشده یک ژنی یا آقازاده از این فداکاریها بکند.
منوچهر منوچهر
|
United Kingdom
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
0
0
کشته های ما به بهشت می روند و کشته های آنها به جهنم می روند دشمن با این کار ها ایران را قوی تر از همیشه می کند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار