کد خبر: 889139
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
نامه سرگشاده دانشجويان به علي عسگري
بسيج دانشجويي دانشگاه صدا و سيما در نامه‌اي سرگشاده به رئيس رسانه ملي پيرامون اتفاقات اخير در اين دانشگاه واكنش نشان داد.
در بخشي از اين نامه خطاب به دكتر علي عسگري با تأكيد بر اينكه مرگ بر امريكا تنها يك شعار نيست، بلكه اعتقاد ماست و مرگ بر يك جغرافيا نيست بلكه مرگ بر يك تفكر است، تصريح شده است: متأسفانه اين روزها و در حالي كه هنوز دو روز از سالروز حماسه نهم دي ماه نگذشته است و كشور آبستن اغتشاشات و فتنه داخلي جريانات معاند و ضد انقلاب با حمايت امريكا، رژيم صهيونيستي و آل سعود و برخي از گروهك‌هاي منافقين و تكفيري است،  برخي از اساتيد و دانشجويان در دانشگاه صدا و سيما پيدا شده‌اند كه در دفاع از رژيم كودك كش و غاصب صهيونيستي و شيطان بزرگ، روزنامه كيهان را روي نماد اين دو رژيم انداخته و وارد دانشگاه صدا و سيما مي‌شوند. 
آيا جاي چنين اساتيدي در دانشگاه صدا و سيماست؟آيا چنين اساتيدي قرار است دانشجويان متعهد و انقلابي براي تحصيل در دانشگاه صدا و سيما جذب و گزينش كنند؟آيا اينان قرار است در جنگ نرم به مقابله با عمليات رواني چندلايه دشمنان و پياده نظام داخلي شان عليه رسانه ملي بپردازند؟
در ادامه اين نامه آمده است: بسيار متأسفيم در دانشگاهي كه به تعبير رهبر معظم انقلاب قلب تپنده رسانه ملي نام گرفته است اينك اساتيد و دانشجويان در اين مجموعه رسوخ و نفوذ كرده‌اند كه چنين آشكارا از رژيم غاصب صهيونيستي دفاع مي‌كنند. شايسته نيست يكي دو استاد دانشگاه صداوسيماي جمهوري اسلامي، شأن استادي را رعايت نكنند و به اراده و اعتقاد دانشجويان و اساتيد در نشان دادن نفرت و انزجار خود از حمايت‌هاي كاخ سفيد از رژيم غاصب صهيونيستي، بي حرمتي كنند و با ژست روشنفكرمآبانه خود به جاي قدم گذاشتن روي پرچم شيطان بزرگ، پاي بر روزنامه‌اي كه اسم جلاله دارد بگذارند. در پايان تصريح شده است: ما دانشجويان انقلابي دانشگاه صدا و سيما ضمن محكوم نمودن اين اقدام سخيفانه و دون شأن دانشگاه صدا و سيما هشدار مي‌دهيم كه صبر جوانان انقلابي در دانشگاه صدا و سيما درحال لبريز شدن است، اگر با چنين تفكرات و اقدامات انحرافي در اسرع وقت برخورد قانوني و انقلابي صورت نگيرد مطابق با بند«م»وصيت نامه امام راحل اقدام خواهيم كرد. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار