کد خبر: 889026
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی ،برگزارشد :
مراسم بزرگداشت 9 دی، روز بصیرت و میثاق با انقلاب اسلامی با شعار وحدت در سایه ولایت در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برگزار شد.

به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر و با همکاری بسیج کارکنان و بسیج دانشجویی،مراسم گرامیداشت نهم دی، روز بصیرت و میثاق با انقلاب اسلامی با شعار «وحدت در سایه ولایت» با حضور مسئولین، اساتید، کارکنان و جمعی از دانشجویان در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد.

محمودرضا اسفندیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در این مراسم، با گرامیداشت حماسه ماندگار نهم دی، شرط بقا و دوام جامعه را همبستگی آحاد ملت، تحت لوای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دانست و بیان کرد:همبستگی، بیداری و بصیرت مردم تحت فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری تنها عامل شکست دشمنان این کشور در برهه های مختلف و بویژه در ایام فتنه بوده است.

وی در خاتمه سخنانش، بار دیگر بر هوشیاری مردم در مقابل دسیسه های پنهان و آشکار فتنه گران تاکید کرد و خواستار توجه بیش از پیش مسئولین و مردم به فرمایش مقام معظم رهبری در "جذب حداکثری و دفع حداقلی" در راستای حفظ همبستگی و اتحاد ملی شد.

اسماعیل حشمتی تحلیل گر و کارشناس مسائل سیاسی در ادامه ی این مراسم که با هدف تبیین و بازخوانی حماسه ماندگار 9 دی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برگزار شد، به کالبدشکافی مفهوم فتنه در آیات و روایات با رویکرد جامعه شناختی پرداخت و به پرسش های حاضرین در این زمینه پاسخ گفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر