کد خبر: 889008
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
فرماندار دهلران:
فرماندار دهلران گفت: هیچ گونه اموال عمومی و دولتی در تجمع امروز دهلران تخریب نشده است.

سیدحسینعلی موسوی بیان داشت: عصر امروز افرادی در سطح شهر قصد تجمع داشتند که خوشبختانه با هماهنگی بین نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی کنترل شد.

وی بیان داشت: این افراد اندک قصد تجمع در فرمانداری را داشتند که نیروهای نظامی و انتظامی مانع آنها شدند.

وی افزود: در این تجمع غیر قانونی هیچ گونه اموال عمومی و دولتی آسیب ندید و تجمع تحت کنترل بود و بعد ساعتی هم افراد متفرق شدند.

موسوی اظهار داشت: متاسفانه این افراد شعار های ساختار شکنانه ای سر دادند و به دنبال تحریک مردم بودند که خوشبختانه مردم با این افراد همراهی نکردند.

رئیس شواری تامین شهرستان دهلران گفت: توصیه ما به خانواده ها این است که فرزندان خود را کنترل کنند چون تحرکات اغتشاش گران از خارج کشور هدایت می شوند و خانواده ها باید مواظب باشند که فرزندان آنها فریب دشمنان را نخورند.

موسوی بیان داشت: در این تجمع کسی بازداشت نشده است.

بنابراین گزارش دیروز دوشنبه  ساعت ۱۷ تعدادی کمتر از ۵۰ نفر در میدان بسیج دهلران با سر دادن شعار، زندگی روزمره شهروندان را دچار اخلال کردند. این عده با شعار های ساختار شکنانه در تلاش بودند که مردم عادی که در خیابان بودند را تشویق به همراهی کنند که با بی اعتنایی غالب مردم مواجه شدند.

معترضین در پیاده روه های اصلی شهر با سر دادن شعار به سمت فرمانداری دهلران در حرکت بودند که ممانعت نیروهای نظامی و انتظامی مانع حضور آنها به سمت فرمانداری شد. تجمع این افراد بیش از یک ساعت طول کشید که با کنترل نیروهای نظامی و انتظامی و دخالت مردم این افراد که به صورت غیر قانونی تجمع کرده بودند، متفرق شدند.

خوشبختانه در این تجمع هیچ گونه درگیری رخ نداد و موضوع با مداخله مردم و نیروی انتظامی پایان یافت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر