کد خبر: 888943
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
بیانیه مجمع نمایندگان استان لرستان
مجمع نمایندگان لرستان با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام پیگیری مطالبات مردم استان لرستان، از آنان خواستند با هوشیاری تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

جوان آنلاین: مجمع نمایندگان لرستان با صدور بیانیه ای ضمن اعلام پیگیری مطالبات مردم لرستان، از آنان خواستند با هوشیاری تمام توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

اکنون که دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با شکست در عرصه های مختلف مواجه شده اند، با طرح شیطانی ایجاد اختلاف بین صفوف مستحکم مردم از طریق شبکه های مجازی، از احساسات پاک و مطالبات به حق مردم، سوء استفاده کرده و آزمون شکست خورده دیگری را تجربه می کنند که به حول و قوه الهی و با هوشیاری شما مردم عزیز، بار دیگر پوزه دشمنان را به خاک خواهیم مالید.

مجمع نمایندگان استان، در کنار سایر نمایندگان ملت، برای پیگیری خواسته های به حق و ضروری شما با تمام توان، تلاش خواهد کرد و از شما مردم هوشیار و انقلابی و بخصوص جوانان عزیز درخواست می کنیم به طناب پوسیده استکبار جهانی تمسک نجوئید و بدانید تخریب اموال عمومی و لطمه به بیت المال و ایجاد بی نظمی و هرج و مرج، گناهی نابخشودنی است.

از همه مردم شریف استان لرستان مصرانه می خواهیم، برای آرامش و امنیت استان هم قسم شویم و مردم صف خود را از صفوف ضد انقلاب و اغتشاشگران جدا کنند.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
0
0
بس تا حالا جه ... میکردید فقط بول مفت میخوردید تا این اوضاع بیش بیاد.
فرامرز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
0
0
اگر مطالبات مردم بحق بوده چرا انجام ندادید که به اعتراضات خیابانی تبدیل نشود پس گناهکار اصلی شمایید که با کوتاهی باعث اینکار شدید
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
0
0
مجلس از خودش شروع کند.... نتیجه خواهد گرفت.....

از مجلس و اعلام اسامی 15 تن نمایندگان مخالف و 9 تن نمایندگانی که رأی ممتنع به طرح اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت همیشگی فلسطین ؛ خبری نشد!!!؟؟

باتوجه به رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تصویب دو فوریت طرح اعلام بیت‌المقدس به عنوان پایتخت همیشگی فلسطین ؛ اسامی 15 نفری که مخالف بوده اند و 9 نفری که رأی ممتنع داده اند باید برای ملت مشخص گردد تا بدانند با چه جرثومه هایی طرفند .

اگر اسامی افراد مشخص نگردد ؛ ملت به همه نمایندگان خود در خانه ملت بدبین شده و فکری اساسی برای خانه خود برخواهد داشت .


چگونه پیگیر مشکلات مردم در مجلس هستید؟!!!

شما که هنوز در این قدم اول حرکتی از خود نشان نداده اید......

تا مجلس این اولین اقدام را صورت ندهد نمیتواند در دیگر مسائل مدعی شود ؛ چرا یعنی سرکاری......

یا حق .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار